• Anonym (Hopplös:))

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Detta är tråden för oss som är ute i nätdejtingdjungeln och vill ventilera tankar och känslor med varandra.
    Här kan vi ställa frågor, lyfta upp funderingar, skratta, bli förbannad och kanske gråta en skvätt i nödfall

Kanske en presentation? Hade varit kul att veta vilka ni andra är

Jag: 30 år, inga barn. Bor i Malmö, varit singel i ca 1 år

Kom igen! Gör mig sällskap!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-31 00:05
    Lite hjälp på traven

EK = E-kontakt
    HP = Happypancake
    SD = Spraydate (iaf för mig)
    MP = Mötesplatsen
    SMW= ShakeMyWorld

Har säkert glömt nån men då får ni hojta till

• Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
  • apsolut

vad skulle ni göra på er dejt då?

• Anonym (ny)
    floya skrev 2011-11-15 20:01:03 följande:
    Usch, även om det kanske inte verkar så så har jag en riktig, jäkla deppkväll. Fick för en timme sen veta att mitt ex gått vidare och hittat en ny tjej. Till råga på allt så fick jag reda på det genom att en gemensam vän till mig och exet skrivit typ: "grattis XX och YY till förhållandet, ni är ju hur fina som helst ihop!" på exets facebooksida. Skrikandes

Vi hade varit ihop i fem år och uppbrottet skedde i somras, så det är ganska nytt. Och även om jag inte har rätt att vara sur (eftersom jag själv gått vidare och dejtat) så hoppas man ju alltid att exet ska förbli singel i åtminstone ett år. Oskyldig Men nu sitter jag här, med antagligen nio katastrofala dejter framför mig och med all potential att bli en crazy cat lady, medan han verkar landat ett seriöst förhållande (med till råga på allt: en übersöt brud).

Alkohol hitåt tack!  
    usch blä fy!!! lider med dig. känner själv hur det skulle kännas!!!!!!
  • Anonym (h)

jag skulle hem till han och vi skulle fixa lite middag tillsammans. men tyvärr var han tvungen och ha sitt barn från imorgon tills fredag.

• Anonym (Min tur snart?)
    floya skrev 2011-11-15 20:01:03 följande:
    Usch, även om det kanske inte verkar så så har jag en riktig, jäkla deppkväll. Fick för en timme sen veta att mitt ex gått vidare och hittat en ny tjej. Till råga på allt så fick jag reda på det genom att en gemensam vän till mig och exet skrivit typ: "grattis XX och YY till förhållandet, ni är ju hur fina som helst ihop!" på exets facebooksida. Skrikandes

Vi hade varit ihop i fem år och uppbrottet skedde i somras, så det är ganska nytt. Och även om jag inte har rätt att vara sur (eftersom jag själv gått vidare och dejtat) så hoppas man ju alltid att exet ska förbli singel i åtminstone ett år. Oskyldig Men nu sitter jag här, med antagligen nio katastrofala dejter framför mig och med all potential att bli en crazy cat lady, medan han verkar landat ett seriöst förhållande (med till råga på allt: en übersöt brud).

Alkohol hitåt tack!  
    Usch vad jag känner igen mig i det du skrivit. Har haft samma problem med mitt ex, ny tjej och facebook... ibland bara hatar jag facebook och har många gånger övervägt att blocka mitt ex för att slippa se sån man inte vill se eller läsa!

Nu är jag hemma från min dejt! 
    Jag kanske måste ta tillbaka det jag skrev igår om att inte ha kvar förmågan förr pirr Glad 
    Tror jag känner lite pirr??
    Han var såååå nervös och det gjorde han blev så söt och då blev jag som inte har varit nervös vid någon av mina senaste dejter nervös! 
    Haha... han vill redan ses imorgon igen. Men han jobbar natt i natt så jag har sagt att han måste sova, men han verkade inte riktigt höra på det örat. Så ja vi får se hur det blir med det, en ny dejt redan i morgon alltså Skrattande

• Anonym (ny)
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-11-15 20:38:58 följande:
    Jag kanske måste ta tillbaka det jag skrev igår om att inte ha kvar förmågan förr pirr Glad 
    Han var såååå nervös och det gjorde han blev så söt och då blev jag som inte har varit nervös vid någon av mina senaste dejter nervös! 
    Haha... han vill redan ses imorgon igen. Men han jobbar natt i natt så jag har sagt att han måste sova, men han verkade inte riktigt höra på det örat. Så ja vi får se hur det blir med det, en ny dejt redan i morgon alltså Skrattande
    grattis!!!
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-11-15 20:34:16 följande:
    Usch vad jag känner igen mig i det du skrivit. Har haft samma problem med mitt ex, ny tjej och facebook... ibland bara hatar jag facebook och har många gånger övervägt att blocka mitt ex för att slippa se sån man inte vill se eller läsa!
    ja usch! det bästa vore att ta bort dem från fb men jag har också svårt för det. lite självplågan kanske
  • Anonym (jobbigt)
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-11-15 20:38:58 följande:
    va kul att få känna lite pirr! Lycka till imorgon:)
  • apsolut
    Anonym (h) skrev 2011-11-15 20:16:35 följande:

jag skulle hem till han och vi skulle fixa lite middag tillsammans. men tyvärr var han tvungen och ha sitt barn från imorgon tills fredag.

Ah vad trist :( förstår att det känns ruttet. Men då tar han kanske igen det på söndag?
  • Anonym (jobbigt)

Kom precis o tänka på en rolig grej.. Var på dejt med en kille för ett par månader sen, vi promenerade o det var trevligt men inte mer. Ett par veckor senare va jag på en ny promenad dejt, oxå trevligt men inte mer. Vi pratade lite jobb o det kom fram att han jobbade på samma ställe som den första dejten... . Så kunde inte låta bli att fråga om han kände "". Vilket han såklart gjorde, haha. Skulle vara kul o va en fluga på väggen o veta vad de tyckte om mig:)

Anonym (jobbigt) skrev 2011-11-15 20:55:54 följande:
    Kom precis o tänka på en rolig grej.. Var på dejt med en kille för ett par månader sen, vi promenerade o det var trevligt men inte mer. Ett par veckor senare va jag på en ny promenad dejt, oxå trevligt men inte mer. Vi pratade lite jobb o det kom fram att han jobbade på samma ställe som den första dejten... . Så kunde inte låta bli att fråga om han kände "". Vilket han såklart gjorde, haha. Skulle vara kul o va en fluga på väggen o veta vad de tyckte om mig:)
    Hehe.. apropå det... jag dejtade en kille för länge sen och i somras så började jag skicka lite meddelande fram och tillbaka med en annan kille. Jag tyckte att han kändes bekant... och till slut luskade jag fram att det var lille bror till den första killen jag nu fått på tråden.
    Men det kändes så märkligt att det inte blev nåt mer där Skrattande  
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!