• Anonym (Hopplös:))

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Detta är tråden för oss som är ute i nätdejtingdjungeln och vill ventilera tankar och känslor med varandra.
    Här kan vi ställa frågor, lyfta upp funderingar, skratta, bli förbannad och kanske gråta en skvätt i nödfall

Kanske en presentation? Hade varit kul att veta vilka ni andra är

Jag: 30 år, inga barn. Bor i Malmö, varit singel i ca 1 år

Kom igen! Gör mig sällskap!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-31 00:05
    Lite hjälp på traven

EK = E-kontakt
    HP = Happypancake
    SD = Spraydate (iaf för mig)
    MP = Mötesplatsen
    SMW= ShakeMyWorld

Har säkert glömt nån men då får ni hojta till

• Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
  • Smecker
    floya skrev 2011-11-15 19:47:35 följande:
    Eftersom han under hela samtalet enbart pratat om sig själv så hade jag inga problem att tyst räkna sekunderna för mig själv... "Ett-tusen-en, ett-tusen-två, ett-tusen-tre..."

En timme var dock en mindre skarvning uppåt. I sanningens namn var det 56 minuter och 32 sekunder.

Eller nåt.
    Inte konstigt att han blev så förtjust i dig. Du ljuger ju.
  • floya

Usch, även om det kanske inte verkar så så har jag en riktig, jäkla deppkväll. Fick för en timme sen veta att mitt ex gått vidare och hittat en ny tjej. Till råga på allt så fick jag reda på det genom att en gemensam vän till mig och exet skrivit typ: "grattis XX och YY till förhållandet, ni är ju hur fina som helst ihop!" på exets facebooksida. Skrikandes

Vi hade varit ihop i fem år och uppbrottet skedde i somras, så det är ganska nytt. Och även om jag inte har rätt att vara sur (eftersom jag själv gått vidare och dejtat) så hoppas man ju alltid att exet ska förbli singel i åtminstone ett år. Oskyldig Men nu sitter jag här, med antagligen nio katastrofala dejter framför mig och med all potential att bli en crazy cat lady, medan han verkar landat ett seriöst förhållande (med till råga på allt: en übersöt brud).

Alkohol hitåt tack!  

• Smecker
    floya skrev 2011-11-15 20:01:03 följande:
    Usch, även om det kanske inte verkar så så har jag en riktig, jäkla deppkväll. Fick för en timme sen veta att mitt ex gått vidare och hittat en ny tjej. Till råga på allt så fick jag reda på det genom att en gemensam vän till mig och exet skrivit typ: "grattis XX och YY till förhållandet, ni är ju hur fina som helst ihop!" på exets facebooksida. Skrikandes

Vi hade varit ihop i fem år och uppbrottet skedde i somras, så det är ganska nytt. Och även om jag inte har rätt att vara sur (eftersom jag själv gått vidare och dejtat) så hoppas man ju alltid att exet ska förbli singel i åtminstone ett år. Oskyldig Men nu sitter jag här, med antagligen nio katastrofala dejter framför mig och med all potential att bli en crazy cat lady, medan han verkar landat ett seriöst förhållande (med till råga på allt: en übersöt brud).

Alkohol hitåt tack!  
    Skål Skål tamefan..
  • Smecker
    kristinah skrev 2011-11-15 20:05:47 följande:
    så...nu har du mail västgöta-grabben
    *nynnar på Saturday Night Fever*
  • Anonym (h)

gah vill ju dejta imorgon, suck att det inte blir någon dejt. får försöka hitta någon annan och dejta me imorgon, dock inte många timmar kvar att lösa det

• apsolut
    floya skrev 2011-11-15 20:01:03 följande:

Alkohol hitåt tack!  
    {#emotions_dlg.flower} Kram
  • apsolut
    Anonym (h) skrev 2011-11-15 20:09:02 följande:

gah vill ju dejta imorgon, suck att det inte blir någon dejt. får försöka hitta någon annan och dejta me imorgon, dock inte många timmar kvar att lösa det

Dejta med mig?  

• apsolut

Usch uttråkad. Haha. Sorry.

Kanske ska springa en runda, eller nåt. 

• Anonym (h)

lugnt är oxå uttråkad, behöver nog gå ut o röka en cigg.

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!