• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Heidi1 skrev 2012-03-04 19:32:45 följande:
    Du tycker det? Tycker nog att han gör det också. Undra vad man får till svar om man mailar
    Ja, maila och fråga om kompisen är singelTungan ute
    Vadhar du att förlora, du känner ju honom inte iaf:) Och glöm inte att informera oss om svaret!
  • takida

I morse när jag åkte till jobbet kände jag mig pigg och fräsch. Sen på nollkommanix var jag helt plötsligt vrålförkyld. Nu sitter jag här hängig och jävlig..

• takida
    s07 skrev 2012-03-04 19:37:02 följande:
    Å, jag är så förtjust...näe, KÄR så jag blir nästan skraj att det ska ta slut.
    Hur hanterar man sånt...
    Man försöker att inte tänka på en massa om utan bara njuta av att vara kärGlad
  • takida
    Smecker skrev 2012-03-04 19:39:35 följande:
    Nåt som går i de kvarteren.. måste varit alla ungarna som spelade cup.
    vilket kvarter och vilka ungar, och vad har de med min förkylning att göra?
  • takida
    Smecker skrev 2012-03-04 19:44:44 följande:
    Där jobbet är. Massa småungar som spelade fotbollscup idag bakom backen. Alla vet ju att ungarna sprider virus och annat tjafs, kommer som luftförorening.
    ah, fast jag var på ett annat ställe och jobbade idag. Inga cupspelande ungar där inte
  • takida
    Night sky skrev 2012-03-04 19:43:46 följande:
    På pannkakorna alltså... inte BARA lönnsirap.. blir lite för sött!

Gissa vart jag ska? Och jag kommer få ångra mig bittert senare säkert.. men det skiter jag i för tillfället... en dag i taget och inte tänka var ledorden! Oskyldig 
    Åhh va härligtGlad
    Ha det så... kul?!Tungan ute
  • takida
    Heidi1 skrev 2012-03-04 20:11:31 följande:
    Ja, han kommer väl inte på vad han ska svara på ett så konstigt mail Oskyldig
    Haha, fan va snopen han måste blivit när han läste mailetSkrattande
  • takida

Funderar skarpt på att sova, fast det är klart då blir det väl fullt ös i trådenObestämd

• takida
    Legacy skrev 2012-03-04 21:49:25 följande:
    Jag ska sova nu så jag lär hålla mig lugn, jag ska bara boka en dejt här
    med en snygg kille från gbg hoppas jagGlad
  • takida
    Legacy skrev 2012-03-04 21:57:37 följande:
    Men hur var det nu ska jag alltså ligga med honom så jag har kvar slampsstämpeln?
    JappFlört
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!