• ulfsas

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Vanilla ice queen skrev 2012-12-14 17:20:24 följande:
    Ulfas: Så du är en såndär väluppfostrad man som man ska gå på jakt efter när man inte känner för att vara singel längre Dammsuger du också? Det är också ett nytt fenomen för mig. Trodde bara den stod där och var fin, men den ska tydligtvis rastas ibland också
    Jo, jag dammsuger och tvättar fönster vid behov. Jag får ju sköta om det mesta här hemma. Men det är mysigt att ha något att fixa med också.
    Man, 192 cm, 49 år, Sundbyberg, singel ;)
  • ulfsas
    visma1 skrev 2012-12-16 00:14:22 följande:
    Mysigt att tvätta fönster? Önskar att jag också tyckte det, då kanske jag skulle kunna titta ut  från mina
    Nu skall du inte tro att jag står och kletar som min gamla mamma alltid gjorde. Jag gick och köpte en Kärcher fönsterputsmaskin. Man sprutar på en gul vätska med en kombinerad spruta/mopp för att sedan ta dammsugarfönsterskrapan i några drag per fönster. lätt som en plätt Solig Jag är ju en man så prylar finns det. Hehe.
  • ulfsas
    cajsasmamma skrev 2012-12-17 12:31:54 följande:
    Vi kör runt till folk i byn. Jag bor 3 km ifrån stallet nu men förhoppningsvis till våren bor jag på samma gård som hästarna.
    När jag bodde hos min pappa så fodrade man hästarna i morgonrock och gummistövlar :) Jag är en sån som kan sitta i stallet och lyssna när hästarna och äter för jag tycker att det är avkopplande

Här är vi igår  

Fin bild Tomte
  • ulfsas
    cajsasmamma skrev 2012-12-17 12:36:38 följande:
    Tackar, visst är han en skönhet min lilla svarta älskling?  
    Menar du hästen eller toyboyen
  • ulfsas

Jag är också hemma och sjukskriven. Köandet till stans uteställen tog knäcken på mig :(

• ulfsas
    lemonina skrev 2012-12-30 15:34:36 följande:

Över...jag är helt enkelt för gammal för honom, man fick vara max 30. Han är 28 år tror jag.
    Inte lätt att bli gammal Glad
  • ulfsas

Gott Nytt Solig

Får hoppas att dejtingen tar lite bättre fart 2013.

• ulfsas
    Vanilla ice queen skrev 2013-01-01 18:30:02 följande:
    Visma: Ser hur Smecker suttit hemma och druckit rosa moet och skickat fylle kärleks-sms till MrC
  • ulfsas
    Smecker skrev 2013-01-03 19:47:32 följande:
    Jag sätter 5 spänn på att det är värmlänningen, gotlänningen eller kinesen.
    Vem vet, det kan ju vara Rysken, Tysken eller Bellman ocksåFlört
  • ulfsas
    Cocacola skrev 2013-01-06 12:53:38 följande:
    Funderar lite över folks läskunnighet efter en vända till tvättstugan. Det saknas tvättschema just nu och någon hade skrivit upp sig själv på en egen lapp istället, vilket mkt väl borde fungera MEN så här såg det ut:

Person 1 bokar 15-18 allt väl
    Person 2 bokar 17-19 ??
    Person 3 bokar 12-16 Kan folk inte klockan?
    Person 3 lär vål få sin tvätt klar, värre för de andra.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!