• ulfsas

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Cocacola skrev 2013-03-02 18:17:37 följande:

Lyckades med att ta bort presentationen istället för att uppdatera den, jag och mobilvarianten var visst inte kompisar. Ska (äntligen!) få internet hemma på måndag så jag får fixa det då om jag nu ska. Väldigt skeptisk men det hinner kanske ändras innan måndag.

Något friskare och det hjälpte upp humöret men är genomfrusen för tillfället så inte på topp. Ska nog ta ett varmt bad och tina upp och bli positiv igen.

Sen mello och stickning och klurande på framtidsplaner...

Vad gör ni andra denna blåsiga lördagskväll?
    Hej, har just lagat och ätit en Penang curry med ris. Ser på ''The blue planet'' på Netflix och datar. 
    Blir väl Garbo senare denna lönehelgSkrattande

Ni andra då? 
    Man, 192 cm, 49 år, Sundbyberg, singel ;)
  • ulfsas

ulfsas på Quizkampen om någon har tråkigtTungan ute

• ulfsas
    MrC skrev 2013-03-11 08:03:56 följande:
    Åh ni klagar på lite influensa, feber, snuva, vinterkräksjuka osv. Jag kan byta med er när ni vill, jag har nämligen njursten och det är INTE skönt. Jag överlevde nätdejtingdjungeln, men fan inte detta. KräksObestämd
    Det som inte dödar härdar brukar man ju säga. Kanske inte så kul att härdas alla gångerSolig
  • ulfsas

Halloj. Var på födelsedagsparty i GBG i lördags med ett besök på Lipp och Glow efteråt. Kul. Upp till Stockholm på söndagen.
    Var på senaste dejten just innan sportlovet. Trevlig tjej men ingen kemi som gjorde att det blev fler träffar. Som tur är så är nästa helg både barn och jobbfriFlört

• ulfsas
    Heidi1 skrev 2013-04-09 21:34:08 följande:
    Har du någon dejt inplanerad? Lycka till!
    Nixelipix. Ingen inplanering här. Får gå ut och se om det finns någon trevlig i Stockholms nattlivFlört

Själv då? Dejt osv?
    Madida skrev 2013-04-09 21:24:13 följande:
    Då håller vi tummarna för nästa helg då
    Tackar{#emotions_dlg.flower}
  • ulfsas

Heidi1- synd att du har så mycket på gång nu då. Det blir ju så ibland. Som tur är så lättar det säkert snart.

Själv sitter jag i planet i Umeå och väntar på start. Sikten är bara 175m just nu och vi behöver minst 250m för start. Totalt vindstilla. Hoppas solen bränner bort dimman snart annars blir det en dryg dag.

God morgon alla

• ulfsas
    Madida skrev 2013-04-10 07:16:17 följande:

I Malmö blåser det rejält så du kan få lite av oss om du vill?
    Jag är i Malmö nu. Blåste lite vid landningen men inga problem med det.

Vad händer ikväll då? 
  • ulfsas
    Madida skrev 2013-04-10 22:22:57 följande:

Det är lite lugnare nu ja.
    Här händer väldigt lite. Jag kollar på Body of proof och försöker hålla mig vaken
    Varför sover du inte istället då?
    Jag skall upp kl 0530 igen så det blir att släcka strax.Rynkar på näsan 
  • ulfsas
    Madida skrev 2013-04-09 21:24:13 följande:
    Då håller vi tummarna för nästa helg då
    Ha, barnen ville vara kvar så det blev ett besök i stan trots allt men det blir svårt att visa ett ragg alla ens etsningar och dricka allt te jag har om det är barn hemmaFlört
    Man, flygkapten, 192 cm, 49 år, Sundbyberg, singel ;)
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!