• Nicke

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Madida skrev 2012-02-16 16:49:06 följande:
    Till ala er som var engagerade och oroade sig mycket över vilken mobil jag skulle välja Det blev en Samsung Galaxy S2 LTE
    WOHO! Utmärkt val!
  • Nicke
    Legacy skrev 2012-02-16 17:34:05 följande:
    *gnäller lite* har feber och hosta och undrar om någon högre makt vill åt mina helgplaner. *morr*
    Nej men jobba lite.. ta ut dig lite. Då blir du nog frisk snabbare... Oskyldig
  • Nicke
    Madida skrev 2012-02-16 19:24:03 följande:
    Och jag har inte lycka någonstans
    Jo, vafan, vi ska ju baka?
  • Nicke
    Madida skrev 2012-02-16 20:02:15 följande:
    Jaaaa, vilken lycka
    Jag anar en viss sarkasm?
  • Nicke

Äh, gå tillbaka till ex brukar inte funka. Det finns ju en anledning till att det är just ett ex.
    Lätt att gå tillbaka då man känner personen och det är ju en trygghet. Lätt att hoppas på att det ska funka en andra eller tredje gång..

• Nicke

Helt nytt sätt att dumpa någon på. Ett riktigt dåligt sätt. Aldrig hört det förr.

• Nicke
    Glädje58 skrev 2012-02-17 00:44:37 följande:
    Det är nog ingen slump att de flesta bara vill sätta på. De flesta använder dessa forum för detta ändamål. Otur att de ska jobba så mycket dock
    Fast det där pratade vi ju om förut. Jag har träffat ett par från dejtingsidorna och det har ofta slutat med att vi har hamnat i säng. JAG har däremot inte velat fortsätta efter ett tag. Det har dock aldrig varit meningen att det skulle bli så. Jag kan tänka mig att vissa jag har träffat då kan avfärda mig med att "han ville bara ligga"?... när det FAKTISKT aldrig har varit så...
  • Nicke

Ska man då ge fan i att ligga innan allt är solklart? Eller ska man ge utlopp för sin kåthet när den är där så att säga?

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!