• Nicke

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Glädje58 skrev 2012-02-12 22:34:20 följande:
    Jag tycker att kladdkakan inte bara ska bedömmas efter smak. Även utseende ska poängsättas. Och av en slump så är årets tema ö. Kakan ska föreställa en fantastisk romantisk ö där man vill ta med sig sin dejt.
    Ok, glöm att det blir någon kaka från mig.
  • Nicke
    Heidi1 skrev 2012-02-12 22:54:23 följande:

min bror längst fram
    Jäklar vilka baguetter
  • Nicke

Jag har en Samsung Galaxy S2. Den är KANON. Det är Android. Apple gör dock bra skit så iPhone 4S verkar ok. Jag är dock ett väldigt Androidfan själv.

• Nicke

Om du inte förstår dig på dem alls så är nog iPhone 4s ett väldigt bra val. Även om Android är enkelt så är nog iOS snäppet mer användarvänligt.

• Nicke
    s07 skrev 2012-02-13 22:07:51 följande:
    Niklas, jag har en ajFån o tycker att galaxy verkar minst lika användarvänlig!
    Jag har använt båda och rekommenderar ofta iPhone till nybörjare även om jag brinner väldigt mycket för Android. Har fler än en androidprodukt hemma och det finns en anledning till att jag har en Android bak på bilen. Nu kommer ju android väldigt starkt och med ICS runt hörnet för S2 så blir det bara bättre och bättre.
  • Nicke

Man får linda in påhoppen lite så slipper man att få fan från moderatorerna. *vet*

• Nicke
    Legacy skrev 2012-02-14 15:25:23 följande:
    Härligt Glad

Eh jag fick ett samtal från interflora förut... Skäms ehm. Alltså... det är inte riktigt min grej det där med sånna saker så jag vet knappt hur man ska reagera haha.   
    Säg tack eller nåt?
  • Nicke
    Legacy skrev 2012-02-14 15:58:57 följande:
    Tackar för tipset kan du guida mig genom resten med kanske
    Vilket resten?
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!