Inlägg från: Night sky |Visa alla inlägg
  • Night sky

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Jaha ja.. vad har hänt här då sen i går förmiddags?
    Legacy hur gick dejten?
    Några fler som vart på dejt kanske? Förutom jag då?  

• Night sky
    Legacy skrev 2012-03-11 17:59:56 följande:
    den gick bra Glad messade nyss och frågade när han ville ses igen

hans papegoja bet mig dock i läppen så det började blöda. Jag typ "det kändes inte alls" sanningen: tårar i ögonen av den jävla smärtan. "åh så söt hon är" sanningen: "dö fågelkräk dö"  
    Åh men vad härligt! Ja, allt förutom den där j-a fågeln då!
    Jag tycker inte om fåglar själv så jag förstår dig fullt ut! 
    Hoppas det kommer ett svar snart på sms:et!
  • Night sky
    FjärilVingad73 skrev 2012-03-11 18:00:08 följande:
    Dejt är väl att ta i... Oskyldig
    Hehe... jaja.. allt är tillåtet! Bara det gick bra så!
  • Night sky
    NatalieH skrev 2012-03-11 18:44:44 följande:
    Jaha här bablar ni som vanligt

Jag har storstädat hela huset klart, bara att sätta upp gardiner kvar nu

Night Sky: Hade du en trevlig dejt?   
    Men herregud vad duktig du är! Härligt att bara ha gardinerna kvar! Jag måste köpa nya jag... och hittar inga jag vill ha

Tackar som frågar! Jo, jag hade det sååå trevligt och mysigt i går kväll så jag kom hem här på eftermiddagen först faktiskt
  • Night sky
    NatalieH skrev 2012-03-11 19:20:54 följande:
    Det var behövligt
    Nu när renoveringen äntligen är klar så kan man börja hålla efter som vanligt igen
    Älskar att shoppa gardiner En gammal arbetsskada från Hemtex antar jag, för typ 8-9 år sen kunde jag byta gardiner 1 gång i månaden haha, men det hinner jag inte nu längre

Wiiihooo vad glad jag blir!! Kul att det går bra!!     
    Vad kul! Skönt att det är klart nu kan jag tro!
    Har du några fler tips på var man kan kolla på gardiner förutom hemtex och ikea?

Ja hittills har det gått bra och det känns så roligt och naturligt på nåt sätt... och så tycker jag han är så snygg, utseende, kropp och allt och han verkar dessutom vara en go badboy...eller jag börjar faktiskt tro det han säger att han inte är en badboy iallafall Drömmer haha
  • Night sky
    NatalieH skrev 2012-03-11 19:57:20 följande:
    Jotex kanske, man kan inte se dom i verkligheten men billiga är dom så då kan man köpa fer Åhlens har, men du bor ju i Sthlm där måste väl finnas många roliga inredningsbutiker.

Åh så glad jag blir, hoppas att det funkar bra nu!!  
    Jo, men det är inte lätt med gardiner... är visst lika kräsen där som dem allt annat?

Tack! Jag hoppas för min egen skull också  
  • Night sky
    Madida skrev 2012-03-11 23:08:29 följande:
    Nu är min andra dejt med denna kille avslutad och den kändes bra. Mycket bra. Och konstigt. Även idag skicka han sms strax efter han hade åkt. Vi får helt enkelt se vad som händer. Fröken Madida är iaf förvirrad :)
    Kul! Bara du är positivt förvirrad så är det bara bra!
  • Night sky
    Anonym (cocacola) skrev 2012-03-12 11:50:04 följande:
    Känner mig för övrigt som en hormonstinn 14-åring, herrejisses...
    Kan väl säga att jag hänger med dig/er i denna skara... satan i gatan liksom... så härligt på nåt sätt ändå Drömmer
  • Night sky
    Legacy skrev 2012-03-12 16:39:59 följande:
    Sååå nu blir jag borta över natten och snart funkar mobilen igen för bövelen vad trött jag är på när mina saker inte funkar ordentligt på jobbet Skrikandes lätt att planera dejter och annat skit när man inte ens kan ringa. Morr!
    Åh vad trevligt för dig.. eller ja er såklart!
    Va? vad är det du säger? Sitter du och försöker planera in dejter på arbetstid?
  • Night sky
    Legacy skrev 2012-03-12 16:45:03 följande:
    Drömmer hahahaha I´m busted!!!! Tungan ute
    Haha Yes you are!!
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!