Inlägg från: Night sky |Visa alla inlägg
  • Night sky

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (cocacola) skrev 2012-03-12 17:07:27 följande:
    AAAaaaaaaahhhh!!!!!!!!!!! Ska det vara så jävla svårt att lämna mig ifred? Orkar f-n snart inte mer! 
    Vem är det som inte lämnar dig ifred?

Här sitter man och försöker plugga till tentan på lördag... men gissa vart mina tankar är.. de är var som helst förutom på det jag ska plugga...suck!!!! 
  • Night sky
    Anonym (cocacola) skrev 2012-03-12 17:37:02 följande:
    Mitt förbannade jävla ex som vägrar att flytta innan han har tillgång till sitt nya ställe, morrr!!! Han har tillgång till vettiga alternativ men det är väl roligare att tala om hur jävla värdelös jag är? Men, bara ett tag till nu... Sen så! Men jag känner mig rätt slut faktiskt. *suck*

Borde skriva hemtenta men pallar inte. Du får sitta korta stunder åt gången!  
    Oj jaha.. jobbigt det förstår jag. Men försök att inte ta åt dig och tänk på att det inte är så långt kvar tills han verkligen flyttar då. Det blir desto bättre sen!

Jo, jag ska försöka att sitta små stunder åt gången.. men allt annat blir ju så mycket roligare och intressantare ju... och nu såg jag precis att killen jag dejtar loggade in på msn... suck, det underlättar ju inte... skulle inte ha loggat in mig där!!!  
  • Night sky
    Smecker skrev 2012-03-12 18:53:19 följande:
    Jag smälter med! Idag blev jag kallad "Öh, du där!"
    Haha.. ja, men det blir du väl kallad jämt?
    NatalieH skrev 2012-03-12 19:02:05 följande:
    Hahaha

Jag har nog svårt att ta komplimanger också speciellt i en sån situation. De vet ju inte vem jag är    
    Nä, så där tänker jag också om det skrivs på hp när man inte träffat personen. Men ännu mer konfunderad blir jag över killar som vill ligga med en med bara lite meddelanden eller inte ens det i bakgrunden. Hur fan kan de säga nåt sånt tänker jag... de har ju inte ens träffat mig i person..? Det går FETbort!
    Heidi1 skrev 2012-03-12 18:58:50 följande:
    Du måste blivit riktigt glad då Skrattande
    Ja, det blev jag faktiskt.. så pass att jag inte kunde låta bli att dela med mig
  • Night sky
    Anonym (cocacola) skrev 2012-03-12 19:22:25 följande:
     JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AA!!!!!

Gissa vem som bor själv?!!!  Fattar inte riktigt hur det gick till men tydligen trillade poletten ner till sist. Tjohooo!!!!!!!

Grattis! :D {#emotions_dlg.flower}
  • Night sky
    Smecker skrev 2012-03-12 19:59:14 följande:
    Du missade nog det, men tydligen så finns det en hel del killar på HP et al som går efter 3+2-regeln, allt som faller inom regeln är tydligen knullbart. Kan själv inte förstå det, då kan man väl lika gärna jucka i ett hål i hönsnätet, hål som hål..
    Öh du där! Vad är 3+2-regeln? 
  • Night sky
    Smecker skrev 2012-03-12 20:08:15 följande:
    3 hål, 2 bröst
    Tssss haha.. tack då vet jag!
  • Night sky
    Smecker skrev 2012-03-12 20:18:28 följande:
    Nästa gång du säger det, försök göra det med lite mer värme, kärlek och omtanke. Det där sättet funkar inte.. då blir det bara en spark i röven.
    Haha.. ja, försök sparka mig i röven du bara!
  • Night sky
    Smecker skrev 2012-03-12 20:31:26 följande:
    Inga problem, den hänger i lagom höjd
    Här är det då inget som hänger inte... Du kan få en klackspark på ditt hängande bihang
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!