Glädje58 skrev 2012-03-09 12:42:09 följande:
Jag svarar samma sak som de andra har gjort, var dig själv. Av flera anledningar. Dels så lurar du både honom och dig själv. Hur länge ska du känna att du spelar en roll som inte är du och vad händer om du tröttnar på rollspelet, kommer han att känna att du inte var den han blev kär i? Och dels så är det inte bra för din hälsa att hålla på att spela en roll.
Vad har du för mörka sidor som skulle skrämma en kille? Nu är jag riktigt nyfiken...
Då tror jag att du letar på fel sätt. Du har fel preferenser och kriterier på killarna när du väljer någon. Vad är viktigt för dig hos en kille? Vad söker du för någon, och varför just en sån?
Vad ska man säga om en sån presentation? Tja... Rubriken säger en hel del. Han verkar måttligt intresserad. Hans innehåll i mejlet tyder på någon form att svårigheter att formulera sina tankar, om han nu inte är sån även i huvudet :) Vad då, går bra för mig?
Antar att du har hört talas om kattguld, jag tror att det är sånt du hittar. Det är inte det du söker egentligen...
Oj, vilken analys du gjort!
Vad ska jag säga. Jag är mig själv. Men det verkar inte gå så bra, så därför har jag funderat på att spela lite annorlunda. Inte att jag skulle ändra på min personlighet osv på nåt sätt. Utan bara... jag vet inte.. inte vara så jävla tillgänglig hela tiden. Jag tror eventuellt att killarna inte ser nåt utmaning/spänning i mig och därför tröttnar??
Men det är bara en fundering jag har.
Mina mörka sidor ska vi inte ta här
Och hittar fel killar. Det tror jag säkert att jag kan ha gjort och gör. Men det är ju av dessa jag blivit intresserad. De andra killarna vill jag inte ha helt enkelt.
Och angående det där meddelandet så misstänker jag starkt att han inte har svenska som modersmål
And for the records.... jag är inte intresserad av att svara på det meddelandet och tänker inte göra det heller!