Inlägg från: Vanilla ice queen |Visa alla inlägg
  • Vanilla ice queen

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Niklas2k skrev 2012-03-06 22:30:14 följande:
    Ungefär som när man råkar ut för en kvinna som har haft en petflaska i musen.

Som att stoppa snoppen i en burk med sylt eller nåt (nej, jag har aldrig testat).

Menade inget illa. Men seriöst tjejer kanträna för att bli tighta igen
  • Vanilla ice queen
    s07 skrev 2012-03-06 22:27:58 följande:
    Vanilla, haha, kul fråga- jo en gång, och det var ingen kul upplevelse, jag kände typ inget. Men jag tror inte det berodde på längden utan att den var smal.

Hahaha ja men jag blir orolig när killen drar av sig shortsen för att jag ska börja fnittra haha, så smal är alltså ingen höjdare
  • Vanilla ice queen
    Smecker skrev 2012-03-06 23:00:31 följande:
    Den korrekta termen är "öppna fönstret och knulla trädgården".

Hahaha tur man kör med geisakulor
  • Vanilla ice queen
    s07 skrev 2012-03-06 23:06:59 följande:
    Hahahaha...trädgården. Omg. Jag har strl 6 i handskar så mina händer är rätt små!

Men jag tror inte nåt av det där spelar roll. Viktigast är vad man gör, och om man är bekväm med sig själv.

Det sjuka är att ägaren till lillen jag beskriver var helt hög på sig själv. Ja då fattades bara den röda sportbilen för att komplettera klyschan.

Sen har jag fått erfara att skostorlek har absolut Inget m saken att göra :D

Nä skostolek verkar inte ha med saken att göra. Drog hem en kille som typ var 165cm och skor kan inte varit mer än 41 ( jag var full skulle inte valt honom annars) men han var så välutrustad att jag nästan blev skrämd...
  • Vanilla ice queen
    Niklas2k skrev 2012-03-06 23:31:09 följande:
    Jag gillar korta tjejer med små händer och små fötter men det har inget med eventuella storlekar hos mig att göra. De flesta tjejer är kortare än 183 som tur är.

Tur att du inte dejtar mig då
  • Vanilla ice queen
    Niklas2k skrev 2012-03-06 23:36:45 följande:
    Är du längre än 183?

Nää men jag är stooor 178cm 67kg 40i skor och stooora händer men jag är glad iaf Fast inte alltid man känner sig så där liten söt och kvinlig...
  • Vanilla ice queen
    Niklas2k skrev 2012-03-06 23:44:48 följande:
    Dåså.

Jag kan ha svårt för när tjejen är längre än mig. Det är väl det mest ytliga jag kan hänga upp mig på.

40 är ju inte så stort. Det beror ju på vad man jämför med.

Samma här fast tvärt om. Föredrar killar som är längre än mig och som helst väger mer än mig också haha;))
  • Vanilla ice queen

Niklas: Så du menar att en tjej kan vara flintskallig, skela och stamma bara hon är kort med små händer och fötter. Helt sjukt att du är singel isf

• Vanilla ice queen
    Madida skrev 2012-03-06 23:57:17 följande:
    Jag är inte såååååå lång. Är 173 cm. Men jag syftade mest på "små fötter". Jag har strl 40 minsann

Det är bra med strl40! Då står man stadigt på jorden
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!