Inlägg från: Vanilla ice queen |Visa alla inlägg
  • Vanilla ice queen

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

s07 skrev 2012-03-08 10:00:28 följande:
    Vanilla, varför ledsen? :(
    Har trasslat till det lite:(( Men det löser sig. Men känns som att dejta nya just nu inte är någon bra ide.

Smecker: tack snälla för omtanken
  • Vanilla ice queen
    Legacy skrev 2012-03-08 11:01:48 följande:
    Demon bitch! *kastar ranom glåpord för att det hör till*
    Hahaha ni kan slåss så går jag och gör det jag är bäst på nämligen SLAMPAR Det är DÄRFÖR jag är vinnaren
  • Vanilla ice queen

Korar mig själv som vinnare!

Jag vill tacka min mamma, min pappa, gud, jesus och alla lössläpta män där ute! Utan er (de sistnämnda) hade detta inte varit möjligt!
  • Vanilla ice queen
    Legacy skrev 2012-03-08 11:13:48 följande:
    Och glöm för fan inte Jonazid!
    OjOjOj javisstja, och viktigast av allt JONAZID!!!
  • Vanilla ice queen
    Anonym (cocacola) skrev 2012-03-08 15:41:28 följande:
    Efter några dagar i glatt och trevligt sällskap började jag ju känna igen mig själv igen. Det är nästan läskigt att känna skillnaden när man är hemma igen. Blir både arg och ledsen och så besviken på mig själv, hur f-n hamnade jag här???  Vill i alla fall aldrig mer känna mig såhär igen. Lite plåster på själen tack!

Hur som helst så ska jag försöka få till en ny presentation, omväxling förnöjer! Frågan är bara vad jag ska skriva...  Vad tror ni om: "Något bitter men oftast positiv avdankad flerbarnsmamma"  :-P Är väl visserligen sant men något bättre tror jag mig kunna få till.  

Tror faktiskt att det mesta blir riktigt bra framöver, oavsett om jag träffar någon eller ej. Känner mig jäkligt off just nu bara. Lite munhuggning eller peppning eller något som höjer humöret vore inte helt fel. 

Jag skrev "galen, impulsiv och smått manisk kvinna med sjuk humor" jag får MÅNGA mail... Så den raden rekomenderar jag Hahaha
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!