Inlägg från: Vanilla ice queen |Visa alla inlägg
  • Vanilla ice queen

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Det blir date med Mc Steamy på torsdag Ska prata med Mc Dreamy i morgon om vår date. Föredrar ju Mc Dreamy...

• Vanilla ice queen
    Anonym (JH (tjej)) skrev 2012-03-07 10:54:19 följande:
    OMG! VA NI SKRIVER MYCKET! haha

Nej ni har inte skrämt bort mig utan jag var borta en dag bara och orkar inte läsa ikapp 30 sidor!!!!!!!!!!!

HP har jag testat men fattade ingenting av den sidan... kass enligt mig...

de enda sidorna jag hittar som är enkla att använda är väl typ sidor som man söker annat än förhållande på hahaha

Nu har jag avreggat mig på allt vad dejtingsidor heter för de verkar ju bara vara knäppisar på dom och då såg jag erat forum här som passade mig ganska bra..

Hur fan gör man nu för tiden?????

Välkommen! Har du testat match? Enligt mig den enda vettiga sidan... Tyvär får man betala om det ska vara något att ha men det är det värt.

Hmm hur man gör nu förtiden... Jag har blivit uppraggad på FB av de killar jag träffat irl och inte via nätet. Så om du har något span irl så sök upp honom på FB och börja flirta chaten där
  • Vanilla ice queen
    takida skrev 2012-03-07 11:04:48 följande:
    Vanilla: apropå killarnas utrustning. Jag har träffat på i vart fall två som vart låångt under medel. De som säger att storleken inte har betydelse kan slänga sig i väggen! Men.. Den ena av dem kunde minsann kompensera, han hade fingrar to die for;)

• Vanilla ice queen
    takida skrev 2012-03-07 10:53:22 följande:
    Varför kom ni in på längd, vikt och skostorlek förresten?

Mina fötter har blivit större sen jag fick barn så nu har jag stl 37/38. Rätt stort för mina 158cm över marken. Till det en vikt på runt 50kg. Så liten och nätt skulle jag kalla mig;)

Vi kom in på det igår. Niklas enda krav på tjejer var att de var korta och hade små händer och fötter. Då berättade jag att jag är en stoooor kvinna (ja fast normalviktig) lååång med stora fötter och händer. Sen blev det nog en domminefekt:))
  • Vanilla ice queen
    Legacy skrev 2012-03-07 11:09:03 följande:
    jag har träffat en där jag uppfattade först att det fanns en pungkula, två pungkulor... tre pungkulor? WTF?

Den var alltså .... extremt liten. Erigerad runt 3 centimeter. My god behöver jag säga att det var lite småsvårt att göra något? 

Hahahahaha å herregud! Jag skulle dött! Förvarnade han inte?
  • Vanilla ice queen
    Anonym (JH (tjej)) skrev 2012-03-07 11:17:16 följande:
    nej jag registrerade mig på typ 10 olika men sen avreggade mig på alla betalsidor.. kan ju inte betala för alla dom sidorna!!! dom är ju inte billiga precis!

Tröttnade direkt när man såg hur dom tjänar pengar på singlar!

haha fb av alla ställen alltså? jag använder ju inte fb till sånt. för mycket info på min sida för att jag skulle vilja lägga till folk som man inte känner väldigt bra.

Förr fanns ju typ aftonbladets chat osv men allt sånt har ju försvunnit nu verkar det som :(

Jag träffade min fd man på nätet. det funkade bra då men dock lärde jag mig att vara väldigt försiktig med detaljer då jag blev uppsökt av 2 st som jag inte alls uppfattat att jag sagt så mycket om mig själv om. Det var riktigt läskigt att dom snokat upp en så lätt.

FB har ju så man kan välja i inställningarna vem som ser vad. Jag har en väldigt diskret FB sida iom att jag jobbar inom akutpsykiatrin och har ett ganska ovanligt förnamn. Men sen finns det ju listor av vänner och ibland skriver jag väldigt personligt och då ser endast mina nära vänner etc.
  • Vanilla ice queen
    Legacy skrev 2012-03-07 11:15:59 följande:
    NEJ! Men så fort han började träffa mig köpte hans föräldrar kondomer. Fattar inte varför. Ser jag så slampig ut

Klart du gör! Du är ju med i den här tråden
  • Vanilla ice queen
    Legacy skrev 2012-03-07 11:31:50 följande:
    men ärligt man behövde alltså inte rulla ut kondomen. Eller alltså det gick ju inte att använda... fast den gick ju inte att använda heller så.... äääääh alltså minnen!

Hahaha han skulle köpt såna där fingerkondomer som man har när man gör illa sig och arbetar i kök
  • Vanilla ice queen

Håret fick fortsätta vara blondt Frisören tyckte att det var bättre att färga brunt efter sommaren om jag måste. Hahaha hon tycker jag ska vara blond alltid

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!