Inlägg från: Vanilla ice queen |Visa alla inlägg
  • Vanilla ice queen

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Legacy skrev 2012-03-08 18:40:46 följande:
    hahahah jag tänkte ju den tanken när jag öppnade detta jag är en smula less på all skit som kommer, som sagt tidigare de  bra försvinner i mängden av skit som kommer!
    Samma här. Fick även förfrågningar av upptagna FB vänner när jag precis blev singel haha . Tror dom jag är en slampa eller;))
  • Vanilla ice queen

Ok, här kommer en "citat från medlem i tråden gissning" Kommer ej ihåg exakt hur meningarna löd men typ så här:

"Det är väll aldrig smart att bli kär för man blir korkad"

• Vanilla ice queen
    Smecker skrev 2012-03-08 19:26:39 följande:
    Med eller utan felstavning?
    Screw you! Misstänker utan och på mycket korekt gramatisk svenska...
  • Vanilla ice queen
    maddlyn skrev 2012-03-08 19:24:00 följande:
    Vad har ni för erfarenhet av att dejta någon som ni knappt hinner träffa? Har träffat en helt underbar kille och han gör mig helt knäsvag MEN våra scheman går inte alls ihop och vi har typ tid att träffas 5-7 timmar varannan vecka. Vi pratar ju i telefon och smsar men det känns ändå som att man måste ses för att lära känna varandra. 3 träffar har hunnits med hitintills, vad tror ni experter ;) kan man få det att fungera?
    Ja du, var i din sits för några månader sen. Tyvärr så höll det inte för mig men jag freakade ju ut över känslorna och insikten i att vi knappt hade möjlighet att ses. nu hade vi även ett långt avstånd... Men vill man så kan man!
    Välkommen föresten!
  • Vanilla ice queen
    Heidi1 skrev 2012-03-09 10:11:52 följande:
    Hmm undra igentligen vad min mamma tror om mig. Skrev innan och frågade om hon och pappa kunde vara barnvakt på söndag kväll så jag kunde vara lite social. Hon skrev Hahaha   och att dom säkert kunde vara det.
    Hahaha Undra vad hon trodde Drömmer
  • Vanilla ice queen
    Cosan skrev 2012-03-09 11:19:13 följande:
    Jo har inte skrivit så mycket, men är igång och dejtar en tjej nu, tror dock inte hon kommer stå ut med mig så länge till.
    Jag fick lite ångest för några veckor sedan när jag pratat med några vänner som fått kondylom, tydligen skyddar inte kondom så bra, så jag har gått och vaccinerat mig mot skiten, vilket innebär 6 månaders avhållsamhet, än så länge har inte dejten klagat och jag är nöjd och glad med hångel.
    Vadå avhållsamhet i 6månader? Är det så att man inte får ha sex på ett halvår efter vaccinationen?
  • Vanilla ice queen

Låter som ni andra haft en trevlig fredag kväll Här blev det en flaska vin och en stor tub helium. Tydligtvis allt som behövs för en lyckad kväll

• Vanilla ice queen

Åhh vad kul att läsa att det går bra för flera av er {#emotions_dlg.flower}

Här går det också ganska bra under omständigheter (har PMShumör DELUX). Fixar han att umgås mig som jag är just nu så ska han få en medalj Nädå jag ska vara så snäll jag kan men mitt humör e inte på topp om man säger så hahaha. Såg Mumin online på FB och hade seriösa planer på att skriva några trevliga rader man la band på mig hahaha kanske ska ta bort honom nu när jag tänker efter...

• Vanilla ice queen
    Josun skrev 2012-03-11 21:45:36 följande:
    Skriver ett långt utförligt svar på några tankar om "världsmedvetandet" i form av Internet och sociala medier på en sajt som INTE är en dejtingsajt. Tjejen som skrivit de första tankarna är dessutom upptagen.

Hon tittar förbi min profilsida men öppnar inte ens mitt svar som jag spenderat 5 minuter av mitt liv på att skriva och har också i farten sett till att jag inte är särskilt sugen på att hålla mig seriös på nätet denna kväll åtminstone.

Alltså jag börjar bli seriöst sur på nätfolk och tjejer i synnerhet. Killar svarar för det mesta åtminstone.
    Men bemöda dig inte med att skriva då man kan ju aldrig veta om någon läser eller komenterar. Jag har stött på flertalet killar på tex HP som efter typ några timmar efter att de skickat mail skickar eett till där det står "Jaha var jag för ful för dig, eller varför bemödar man änns med att skriva mail när du ändå inte svarar" riktigt bittra herrar de åker direkt i "Nejtack facket"!!! Du kanske ska ha lite mer positivt tänkande...
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!