• Anonym (Hopplös:))

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Detta är tråden för oss som är ute i nätdejtingdjungeln och vill ventilera tankar och känslor med varandra.
    Här kan vi ställa frågor, lyfta upp funderingar, skratta, bli förbannad och kanske gråta en skvätt i nödfall

Kanske en presentation? Hade varit kul att veta vilka ni andra är

Jag: 30 år, inga barn. Bor i Malmö, varit singel i ca 1 år

Kom igen! Gör mig sällskap!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-31 00:05
    Lite hjälp på traven

EK = E-kontakt
    HP = Happypancake
    SD = Spraydate (iaf för mig)
    MP = Mötesplatsen
    SMW= ShakeMyWorld

Har säkert glömt nån men då får ni hojta till

• Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
  • Heidi1
    Anonym (Cherie) skrev 2013-10-26 19:57:49 följande:
    Hej allihop

Träffade ngn via en nätdejtning sajt på facebook men vi har bara träffats en gång

Hej och välkommen Hoppas du har fått bra råd
  • Näckrosen

Hej på er! Har inte varit inne i tråden på lääänge men fick för mig att läsa lite och kände att jag ville säga Hej.
    Så kan jag ju passa på att berätta lite. Jag träffade ju en man på HP mellan jul och nyår. Vi hänger fortfarande ihop och det känns helt rätt. Träffas mest på helgerna pga jobb och lite resväg. Funkar hur bra som helst mellan honom och mina barn och det är jag så klart jätteglad för. ð??¹

• Heidi1
    Näckrosen skrev 2013-11-06 05:38:59 följande:
    Hej på er! Har inte varit inne i tråden på lääänge men fick för mig att läsa lite och kände att jag ville säga Hej.

Så kan jag ju passa på att berätta lite. Jag träffade ju en man på HP mellan jul och nyår. Vi hänger fortfarande ihop och det känns helt rätt. Träffas mest på helgerna pga jobb och lite resväg. Funkar hur bra som helst mellan honom och mina barn och det är jag så klart jätteglad för. ð??¹

Vad skoj för dig Lycka till!
  • Anonym (hp 2)

Träffade min på pannkakan för 5 år sedan. Har dock problem att finna vänskaper irl och på nätet.. Har en bekant, som bor 13mil från mig..

• ander25k
    Anonym (hp 2) skrev 2013-11-06 07:50:49 följande:
    Träffade min på pannkakan för 5 år sedan. Har dock problem att finna vänskaper irl och på nätet.. Har en bekant, som bor 13mil från mig..
    Tycker det har vart lätt att hitta vänner på nätet .
  • cajsasmamma

Hur går det för alla ute i IRL, här är det bra firade ett år med min älskling i söndags! Och till våren/ sommaren blir vi nog sambosar på riktigt bara vi hittar vårat drömboende  

• Vanilla ice queen

cajsasmamma: Åh vad kul att det går bra för er och hoppas ni hittar ert drömboende

Här går det superbra 7månader och fortfarande jättekär

• takida

För min del går det super med kärleken! Vi har träffats i fyra månader nu och han är underbar Glad
    Efter alla år i nätdejtingdjungeln så fann jag min kärlek på krogen. Han lyste upp hela stället och våra blickar drogs till varandra hela tiden. Och nu är det vi GladHjärta

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!