målar havet blått skrev 2012-05-20 10:33:38 följande:
God morgon Om det inte var för morgonångesten så är jag rätt glad..Igår köpte jag så bra mc kläder,hög kvalitet och i nyskick till så billigt pris så jag nästan skämdes;( Fick dessutom 2 par handskar ,nya, sommar och vinter...
Vi var 3 st som drog iväg söderut,den ena hälsade på sin syster medans vi andra fortsatte söderut o handlade hjälm.
Sen på hem vägen åkte vi runt o kollade på fina hus,herrgårdar och små stugor,bla kom vi till ett gammalt sanatorium. Det var det kusligaste hus jag sett!!! Skulle tagit foton ju! Alla fönster var sönderslagna och svart plast blåste ut från dem.
Jag och den ena kompisen gick in ,men den andra stannade i bilen ,hon tordes inte följa med.
Men de va som att kliva in i den värsta suggestiva miljön,typ Blair witch projekt...Fy va spökigt det var!
Massa rum,ett lite där det stod ett badkar i.Det var ritat med svarta streck på väggarna,kors och tvärs,och en mörkröd stor fläck på golvet,som en gammal ingrodd blodfläck. I det huset går jag inte in efter mörkrets inbrott om jag så får betalt..HUA!
Få se nu... Du har precis sålt mc´n, skla inte köpa en ny på länge och köpte nya mc kläder igår?