Inlägg från: Cocacola |Visa alla inlägg
  • Cocacola

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Legacy skrev 2012-05-20 03:14:02 följande:

Jag är bara rädd för att stå där själv, de jag tyckt så mycketom har adrig besvarat min känslor. Nu när det ääntligen händer så ja... det blirknas.

Men ja jag är i enkris. Jag underar på att åka in till psyk imorgon istället och å tesolid så jag kan jobba, jag måste kunna jobba det är det viktigaste, jag vill jobba det år mig att må bra, ni år mig att må bra med.

Kn vi inte ta en grill eller något hos någon snart? Bara se och ha det revligt?     
    Kram {#emotions_dlg.flower}

Men kom hit ni, så kan vi grilla...  Skrattande 
  • Cocacola
    målar havet blått skrev 2012-05-20 11:04:26 följande:

" target="_blank">

Var visst fler som inte vågade ner i källaren...de hade visst varit ettt mentalsjukhus,inte sanatorium alltså.

På klippet visas inte de svarta plasten som fladdrade i fönstergluggarna,men ni kan ju tänka er....

Är du lättskrämd? Jag klurade mest på hur det skulle se ut om någon renoverade stället! xD
  • Cocacola
    målar havet blått skrev 2012-05-20 10:33:38 följande:
    God morgon  Om det inte var för morgonångesten så är jag rätt glad..Igår köpte jag så bra mc kläder,hög kvalitet och i nyskick till så billigt pris så jag nästan skämdes;(   Fick dessutom 2 par handskar ,nya, sommar och vinter...

Vi var 3 st  som drog iväg söderut,den ena hälsade på sin syster medans vi andra fortsatte söderut o handlade  hjälm.
    Sen på hem vägen åkte vi runt o kollade på fina hus,herrgårdar och små stugor,bla kom vi till ett gammalt sanatorium. Det var det kusligaste hus jag sett!!!  Skulle tagit foton ju!  Alla fönster var sönderslagna och svart plast blåste ut från dem.
    Jag och den ena kompisen gick in ,men den andra stannade i bilen ,hon tordes inte följa med.

Men de va som att kliva in i den värsta suggestiva miljön,typ Blair witch projekt...Fy va spökigt det var!

Massa rum,ett lite där det stod ett badkar i.Det var ritat med svarta streck på väggarna,kors och tvärs,och en mörkröd stor fläck på golvet,som en gammal ingrodd blodfläck.  I det huset går jag inte in efter mörkrets inbrott om jag så får betalt..HUA!
    Få se nu... Du har precis sålt mc´n, skla inte köpa en ny på länge och köpte nya mc kläder igår? Skrattande
  • Cocacola
    nu123 skrev 2012-05-20 13:01:14 följande:
    Heh, tycker du låter skön. Och jag hoppar in i den här tråden med en komplimang. :(

Har aldrig nätdejtat men känner mig för lite - kanske kan vara nåt? Har inte heller hunnit läsa hela tråden men ska försöka göra det.
    Hej, hopp. 
    Hej och välkommen!

Att försöka läsa hela tråden skulle nog ta flera veckor... Backa en bit bara om du vill bilda dig en uppfattning om läget, eller haka helt enkelt på från nu.   
  • Cocacola

Är visst obotlig romantiker idag... Vill ha någon att dela mitt liv med, någon att lita på, någon att vara "vi" med... Suck!

• Cocacola
    takida skrev 2012-05-20 14:19:34 följande:
    Jag lever, jag tog mig runt och jag är grymt stolt över mig självSkrattande
    Några vilda gissningar om vart jag har mest ont?Obestämd
    Rumpan? Skrattande

Bra kämpat!  
  • Cocacola
    målar havet blått skrev 2012-05-20 15:54:57 följande:
    Ja Takida du kan vara stolt över din prestationGlad

Jag är det oxå,för jag tordes flyga idag,ett litet 2 mannaplan.......Skönt att överkomma rädslor av olika slag,min terapi!  Bildbevis kommer Cool

Hur kändes det?

Jag har också fått jobba på det där med rädslor, högst ofrivilligt. Fick besök av en orm. Huu! Vilket antagligen betyder att det blir en ormsommar, de somrar jag sett brukar det vara flera, not fun! Mitt på vägen bara några meter hemifrån. Det är nog en huggorm sa exet men det var en snok. Otrevligt iaf.   
  • Cocacola

mhb - snygga bilder Säger som innan, måste ha varit en upplevele det där...

Lemonina - du verkar hitta öh... ja, intressanta snubbar

Glädje - håller tummarna att du får lägenheten      

• Cocacola
    målar havet blått skrev 2012-05-20 19:57:18 följande:

Det var skitkul.jag fick styra med..;)

Citerar för alla nyfikna om inte orkar backa... Kul att få se bilder tyckte jag.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!