Inlägg från: lemonina |Visa alla inlägg
  • lemonina

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

takida skrev 2012-05-08 19:02:41 följande:
    Jag sitter och funderar på om min ekonomi håller för grekland om två veckor, turkiet i augusti och tahiland i januari. Men va fan, man lever bara än gång, så allt går om man bara ger sig fan på detSkrattande
    Åh vad avundsjuk jag blev nu jag vill också resa. Men det är nog bäst att fixa ett jobb först.
  • lemonina
    takida skrev 2012-05-08 19:09:40 följande:
    Härligt!
    Jo tack, har haft en rolig dag på jobbet idag, skönt att göra annat än att plugga:)

Ja det förstår jag. Jag vet precis vad du pratar om. Få lite verklighetsförankring annars är det lätt att man hamnar i en liten bubbla. Glad
  • lemonina
    takida skrev 2012-05-08 19:11:30 följande:
    Jag spenderar lite väl mycket pengar på resor tror jag, främst med tanke på att jag är en fattig studentObestämd
    Men det är ju så himla kul!
    Hur gick det med det där jobbet du sökte då? Blir inte du klar nu till sommarn?
    Men när blir du klar?

Jo jag är klar om en månad, om jag klarar tentan.  Jag har sökt en del jobb men ingen tur än så länge. Fast jag har kanske något på gång via manpower som jag jobbat extra hos under studietiden. Så jag hoppas verkligen att det löser sig. Annars finns det nog risk att jag blir tokig i sommar. Man blir ju väldigt begränsad utan inkomst.
  • lemonina
    Cocacola skrev 2012-05-08 19:12:49 följande:
    Hallloooo....

Tror jag håller på att få feber, mår inge vidare iaf. Typiskt nog eftersom jag faktiskt jobbat idag. Men det gick bra ändå. Mycket funderingar också, beslut om framtiden ni vet.

Försöker få till en dejt också, tror inte det blir någon men jag hoppas. Behöver få tankarna på annat en stund.  

HallooooGlad Låter inget vidare med feber du.Rynkar på näsan
  • lemonina
    takida skrev 2012-05-08 19:22:43 följande: