Inlägg från: lemonina |Visa alla inlägg
  • lemonina

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

FredrikA80 skrev 2012-05-09 18:45:46 följande:

Hur gamla brukar dina förhållanden bli innan pojkvännerna försvinner under mystiska omständigheter?

Ja tills jag tröttnat, vet inte så nogaFlört Nä då jag som är så snäll skulle inte göra en fluga förnär. Bara spindlar! Har nog slagit ihjäl ca 3 stycken den senaste veckan på toaletten. Vet inte var de kommer ifrån, helt plötsligt sitter det bara en ny på samma ställe som jag slog ihjäl den sista och bygger sitt nät.
  • lemonina
    bullkleet skrev 2012-05-09 18:51:41 följande:
    hur mår ni?

Hallå där. Bara bra Glad Själv då? haft en bättre dag idag än igår?
  • lemonina
    Smecker skrev 2012-05-09 18:59:23 följande:
    Äsch, lite statistik bara Du är mer än "lite" nojig Blir garanterat du som tar initiativet till att svänga av på en enslig skogsväg och.. Drömmer

haha det blir det säkertDrömmer
  • lemonina
    FredrikA80 skrev 2012-05-09 19:00:29 följande:

Får hoppas han inte är Peter Parker då :) Annars instämmer jag spindlar är farliga och lömska kryp, Om du har ett gäng på toaletten kan du nog räkna med att du har ett bra gäng med silverfiskar där också, spindlar är ju rovdjur och det är ytterst sällan dom håller till på platser där dom inte har en bra mat resurs.

Nä men fy faraoRynkar på näsan Jag som städar!! Hur blir man av med dem? Men jag har inte sett några silverfiskar tror jag eller är det de som ser ut som tvestjärtar?! Förvånad Såg något som såg ut som en tvestjärt utanför toaletten i hallen en dag.
  • lemonina
    Shades skrev 2012-05-09 19:35:24 följande:
    Då kan du skryta med att du skaffat nya husdjur! :)
    Men jag har inte bjudit in dem hos mig. Ok ska googla hur man blir av med dem.
  • lemonina
    Shades skrev 2012-05-09 19:42:05 följande:
    De är faktiskt grymt intressanta att följa. Jag hade ett gäng när jag, som yngling, bodde i en etta med kokvrå. Men de höll sig mest för sig själva inte på toaletten. Kanske inte uppskattade att jag rökte som en borstbindare... Tur att jag brutit den vanan nu (fyra år sedan faktiskt)
    Tänker inte börja röka igen. Måste finnas något enklare sätt. Men ser att de dras till fukt och att de kommer fram när det är mörkt. Antar att de bor på toan ibland då för att vattnet inte åker ner i avloppet på en gång efter dusch.
  • lemonina
    FredrikA80 skrev 2012-05-09 19:37:38 följande:

Jag körde med insektsspray (radar) runt listerna i min förra lägenhet låg ett 50 tal döda silverfiskar dagen efter, bara dammsuga- upprepa. Såg inte en silverfisk eller spindel efter det.
    ok ska kolla upp om jag hittar någon spray mot ohyra.
  • lemonina
    Shades skrev 2012-05-09 19:57:50 följande:
    Hmm... kanske därför jag trivdes med dem. Gemensamma intressen?

HAHA det låter helt knas
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!