• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

lemonina skrev 2012-04-09 13:38:54 följande:
    Jag dejtar inte överhuvudtaget. Kan inte sluta tänka på mitt X. Blir så irriterad, det har gått tre månader för sjutton! Grejen är att jag vet inte ens vad jag saknar för varje gång vi ses på universitetet  (pluggar samma program) stämmer inte bilden överens med vad jag har romantiserat ihop i mitt huvud.

Jag vet nog innerst inne att vi inte var rätt för varandra men FAN!!  jag har svårt att släppa honom. Speciellt när han dyker upp i tid och otid och vi pratar på telefon emellanåt. Jag vill att vi ska vara vänner men det är svårt när jag känner som jag gör. Rynkar på näsan 
    Hur länge var ni tillsammans då?
    Jobbigt att behöva träffa honom och bli påmind hela tiden, min erfarenhet är att det tar längre tid att glömma när man fortsätter att träffas. 
  • takida
    malingotene skrev 2012-04-09 13:41:58 följande:
    Hoppar in här med.

27 år, bor utanför Göteborg. Singel sedan Oktober 2004..
    Idag bara ramlar det in nykomlingarGlad kul!
    Välkommen!
  • takida
    Heidi1 skrev 2012-04-09 13:47:58 följande:
    Det är aldrig fel Dock så hoppar jag att flört hej vilt, men bli lite full och ut och dansa är jag på.
    NiceGlad
  • takida
    Night sky skrev 2012-04-09 13:51:13 följande:
    Hehe.. men Smecker kan ni  spela mot!?  
    Jag var dum nog att göra de jaSkrikandes
  • takida
    Smecker skrev 2012-04-09 14:34:24 följande:
    Odräglig och flirtar hej vilt krävs väl ingen sprit för..? Drömmer
    Sen när är jag odräglig?
  • takida
    Smecker skrev 2012-04-09 14:38:26 följande:
    Umm.. låt mig tänka.. måste ju ha hänt nån gång iaf..
    Kanske nån gång dåFörvånad
  • takida
    Kärnfamilj skrev 2012-04-09 14:47:01 följande:
    Det finns det ju alldeles säkert :) Annars vore det kört för mänskligheten...

Men jag är *inte* med i någon nätdejtingsajt (ännu). Jag slumpade in på FL från google.
    Det är just därför jag undrar... alla ni peppare här... Vart ska en ringrostig nätdejtare med mina önskemål vända sig?

Senast jag var med i nätdejtingsvängen var typ över 10 år sedan i mötesplatsen. Mötte en tjej som jag blev sambo med i 3 år. Men då var det ett annat liv jag levde. Andra saker jag sökte. Levde för stunden. Raggade lite villkorslöst. Lekte runt.

Nu känns det som det är tvåsamheten med framtidspotential som är i fokus. Jag hör ett tickande nånstans i bakgrunden...

Är det HP som ni peppare rekomenderar alltså? (?Happy Pancake??? Vafan är det för jädra namn på nätdejtingsijt förrresten??? Tungan ute )
    Jag rekommenderar HP, gratis och helt okej folk!
  • takida
    lemonina skrev 2012-04-09 15:11:57 följande:
    Nästa gång han ringer ska jag försöka. Men då måste jag visa mig sårbar igen vilket känns jobbigt.
    Det är inte att vara sårbar, det är att vara stark!
  • takida
    Heidi1 skrev 2012-04-09 17:15:06 följande:
    Ja precis. Man får göra något bra iaf
    Haha, precis!
  • takida
    Smecker skrev 2012-04-09 17:19:06 följande:
    Ooohh, inlägg 24000.. damn I'm good.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!