• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (Sa) skrev 2012-04-09 20:21:24 följande:
    länge sedan jag var i tråden, men verkar vara ungefär som vanligt här..  

Den där sista bilden där.. sett den förut, så jag läste absolut "the PEN is in her mouth"..
    Yes, här är allt sig liktGlad
  • takida
    Legacy skrev 2012-04-09 20:29:44 följande:

Jaha vad tror ni då om detta. J har sagt flera gånger nu att jag gärna får ta med katterna till honom om jag vill så jag inte behöver åka hem. Alltså, inte så att jag inte vill men för fan han har ju en papegoja, är det bara jag som befarar att den kanske liksom blir katternas dyraste måltid. OCH är det någon som håller med om att det kanske är lite för snart att börja rota in sig i någon annans hem sådär. Alltså, tror ni han gillar mig ens?

(det sista kan ni ju ta med en nypa ironi, jag har fattat det nu att han kanske tycker _lite_ om mig iallafall)

Men alltså. Jag vill ju inte verka för av, så han tror att jag inte vill vara med honom, men han verkar inte riktigt greppa detta med att hans dyra djur kan bli en dyr måltid, och ja alltså. Dagens Legacyproblem      

Nu är det ju bara min åsikt men jag hade nog allt tyckt att det gick lite för snabbt fram. Men så gillar jag ju också att ta det lugnt. Men i rent egoistiskt syfte så tycker jag absolut du ska köra på så kan vi träffas på en kaffe nere i centrumSkrattande
    Tror absolut att han gillar dig och vissa är lite mer i kontakt med sina känslor än vad kanske vi är. Så kör på det som känns rätt för dig!
  • takida
    Glädje58 skrev 2012-04-09 21:15:18 följande:
    Hejsan allihopa  Glad

Nu är jag tillbaka på jobbet efter en väldigt trevlig helg med min vän och hennes son.

Vi har pratat om det hur många gånger som helst, att nu ska vi börja laga mat ihop när vi umgås. Dels är det trevligt och dels har man koll på maten. Så hon hade köpt lax som vi skulle tillaga på fredagen. Vad blev resultatet? Jo, senare under natten ligger jag vaken i sängen när hon plötsligt vaknar och med bestämda kliv gå ut till toaletten och spyr. Och spyr och spyr... Några timmar senare utspelas samma sak igen, fast nu har hon en hink med sig tillbaka och förklarar att hon inte tänker springa upp fler gånger. Nu är det direktleverans från sängkanten. Och fler leveranser kom det...

Hur gick det sen med maten under helgen? Jo, vi köpte med oss eller åt ute som vanligt. Alla mådde bra Glad

Ser nu fram emot min tredje dejt sen i somras. Det kommer troligtvis att utspela sig om två veckor. Spännande...
    Härligt att ha dig tillbaka{#emotions_dlg.flower}
    Låter som du haft en härlig helg!
  • takida

Sitter och mailar med en kille från Stockholm, haha snacka om avstånd!
    Tror han är en nykomling i dejtingvärlden, men lite komplimanger är precis vad jag behöver just nuTungan ute 

• takida
    Madida skrev 2012-04-09 21:38:18 följande:
    Intressanta premiärer är lite vår grej! Du skulle höra om alla våra "första-dejter"
    Ojoj, vad många första dejter jag har att berätta om!Tungan ute
  • takida
    Legacy skrev 2012-04-09 21:55:16 följande:
    Det är inget fel på stockholm finns måna fina killar där
    Sant men det är på tok för långt bort!
  • takida
    Madida skrev 2012-04-09 21:54:51 följande:
    Tycker att vi har många göteborgare här. Det måste vi råda bot på. Eller nej, ni får gärna vara kvar! Men jag vill ha fler skåningar!

Gärna snygga, charmiga, intelligenta män med självinsikt!

Eller goa tjejer som jag kan fika med. Eller kanske ha som en "wingman"      
    Eller så flyttar du het enkelt bara hitSkrattande
  • takida

Nydumpad, o fullständigt tappat allt förstånd. Mailar med en kille och säger bara wow! Vilken charmör och vilket ordförråd. Och vilken snygging!
    Men han lär definitivt vara för bra för att vara sann.  

• takida
    Chaffisen79 skrev 2012-04-10 07:32:17 följande:
    Är han en lögn då?
    Ja jag tror faktiskt att han är det!
  • takida
    Legacy skrev 2012-04-10 11:05:54 följande:
    Men jo nu ska jag vara vrång och tvär men man kan absolut styra sina känslor, sen är det kanske mer eller mindre skoj att göra det. Men känslor kan man styra i mångt och mycket.
    Jag inboxar dig snart bara så du inte missar det!
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!