Inlägg från: Cocacola |Visa alla inlägg
  • Cocacola

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (Skrivkramp) skrev 2012-05-25 10:43:17 följande:
    Ett par frågor om HP.

Om man blockar någon, ser den att man gjort det?

Kan man byta nick på HP, och skapa en ny presentation?

Man kan byta nick, har fått besök av en kille som använt sig av 3 olika nick (men samma bilder...)

Frågan är varför? Presentationen är det ju bara att ändra om du vill, så varför byta?   
  • Cocacola

Har jag blivit inspirerad av erat dejtprat tro? Eller är det reflekterandet över hur somliga reagerar över +m på stickan besked som fått mig att tänka lite extra på det här med vettiga killar. Känner iaf för att strosa runt på stan med en i em/kväll.  För att jag gillar hans sällskap och kanske för att han aldrig skulle kläcka ur sig såna dumheter som somliga andra gjort. Däremot vet jag ju fortfarande inte om jag eg treor att det kan bli något annatr än vänskapliga känslor där, ska visserligen ses och ta reda på det men just idag kanske inte är så lämplig.

Lite tankar please! Borde jag träffa honom idag för att få tankarna på annat ett tag, ha trevligt och för att vi faktiskt sagt att vi ska träffas mer och se hur det känns. 

Eller borde jag låta bli? Omtumlande vecka och jag är osäker på om jag vill ses just idag för att jag helt enkelt vill träffas idag eller för att jag söker mig till tryggheten?

Åsikter, tack!       

• Cocacola
    takida skrev 2012-05-25 12:14:37 följande:
    Tänk inte för mycket på varför du vill träffa honom eller om det kan bli något. Villl du träffa honom och de får dig att må bra så är det väl inget att fundera på?{#emotions_dlg.flower}
    Det låter ju vettigt...
    lemonina skrev 2012-05-25 12:36:35 följande:
    Gå på dejten. Det tycker jag absolut. Tror att det kan vara bra för dig att få annat att tänka påGlad

Och som Takida säger tänk inte så mycket. Ta inte ut känslor i förskott utan se vad som händer. Vet själv inte ifall jag vill ha någon men har försökt att dejta lite iallafall bara för att se om jag vill ha någon  Obestämd haha det lät lite knäppt.

Skulle väl inte vilja kalla det dejt, vill ju bara ses en sväng. Men det känns inte så bara längre. Obestämd

Haha, om jag inte ska tänka för mkt så är det nog klokt att vänta lite till med att hitta på något med honom igen, för det har iaf de senaste gångerna lett till att jag tänkt jäkligt mkt. :P
    Smecker skrev 2012-05-25 15:26:18 följande:

Varför måste du dejta? Varför inte bara umgås med en trevlig person som kanske eventuellt har potential till mer? Tänk inte för mycket, i 90% av fallen trasslar du bara till det för dig själv
    Tycker nog din andra mening är en bättre beskrivning än dejta. Grejen är väl mest att jag undrar om jag trasslar till det för mig själv genom att träffa honom nu?

• Cocacola
    målar havet blått skrev 2012-05-26 09:49:04 följande:
    Godmorgon  sötingar......

I natt har jag drömt så konstigt,till och med om er från tråden....dags att sluta hänga här nu Cool.

Har också drömt om tråden nån gång :P

I natt har jag dock inte drömt någonting alls, eftersom jag helt enkelt inte somnade. Eller jo, vid typ 6-tiden i morse så några timmars sömn har jag fått. Låt oss nu hoppas att det var en tillfällig tillbakagång och inte början på en ny sömnlös period. Orkar inte, vill inte, hinner inte, pallar inte.

Ägnat större delen av natten åt att tänka på min knäppis, suck! Va fan är det för fel på mig?

• Cocacola
    Night sky skrev 2012-05-26 10:35:17 följande:
    Häftigt!

Lördag förmiddag... undrar vad jag ska hitta på idag, jag är så sjukt uttråkad just nu!
    Vad ska ni hitta på? 
    Jag ska på 30-årsfest om 4 timmar. Herregud! Hjälp mig att komma in i rätt stämmning! Det blir säkert en trevlig fest, och jag gillar dem jag vet kommer osv. Men det är en fest med det lyckade folket. Får lite ångest av tanken.
  • Cocacola
    takida skrev 2012-05-26 13:01:20 följande:
    Beror helt vad man läser in i termen lyckad, jag känner många lyckade människor men skrapar man lite på ytan så kommer det fram saker man inte trodde. 

Sant. Får nog försöka tänka lite mer på de bitarna nu, taskigt värre.. :P För det är faktiskt folk jag gillar, men eftersom jag denna vecka känner mig rätt jävla tja... Klantig, korkad och misslyckad så känns det lite jobbigt. Dessutom har jag inte träffat de flesta mer än hastigt sen jag blev ensamstående, och risken finns att det bara är happy couples där... Som frågar hur det går med allt, vad jag ska göra nu osv. Så jag behöver komma ur mitt "hur fan lyckades jag vara så klantig att jag blev gravid"- läge, försöka låtsas som att jag inte tänker på tok för mycket på en kille som jag bara borde släppa men bara vill vara nära, och helt enkelt plocka fram min positiva självsäkra sida och ha kul. ´Det hade nog hjä'lp med mer sömn i natt. :P
  • Cocacola
    takida skrev 2012-05-26 13:02:59 följande:
    Packa och växla pengar står på dagens agenda. För imorgon drar jag till GreklandSkrattandeGladSolig

Nice!Solig
  • Cocacola
    nu123 skrev 2012-05-26 15:28:45 följande:
    Coca: det finns inga helt igenom happy couples. Alla har något annars har de inte levt. Men man delar inte allt med alla eller ens med någon alls ibland.

Du för köra "alla är andra är nakna utom jag tricket". :)

{#emotions_dlg.flower}

Vet ju att de inte är perfekta, långt ifrån. Men det hindrar inte att jag också vet att iaf somliga av dem lyckats bra med en hel del också, det är bra folk. Vet ju iofs inte alla som kommer men det är flera jag tycker lyckats bra - därmed inte sagt att de lyckas bra med allt. Men jag behgöver boosta mitt ego lite innan jag ska dit, för det finns visserligen en massa grejer de fixat bättre än mig men jag har väl en och annan fördel jag med. De flesta är bra men vet att det finns en liten risk för överkörning från nått håll så jag laddar. xD jag ska ha kul, tänker inte bli överkörd och kommer att bli förbannat full skulle jag tro. Sistnämnda är egentligen helt onödigt men jag vill för allt i världen inte råka få "på smällen" frågan ikväll, som jag faktiskt fått ett par gånger senaste veckorna. (för att jag virkar babyfilt antar jag men borde kanske träna mer :P) Vill iaf inte riskera att få frågan ikväll.

Ska man hoppas att det råkar finnas en riktigt nice singelkille där? Oddsen är låga...      
  • Cocacola
    Glädje58 skrev 2012-05-26 19:17:16 följande:

Det här är inget bra tips för personer som har en stark längtan efter grupptillhörighet. Risken är att man själv tar av sig kläderna Skrattande

Hmm... jag gör helt fel alltså? Är hem för att hämta en tröja, blev kallt ju... oich kanske för att få en liten paus i drickandet.

För övrigt, hur ska jag tolka att jag får whiskey medan övriga damer blir serverade baileys? Förvånad   
  • Cocacola
    målar havet blått skrev 2012-05-26 20:02:52 följande:
    Den minsta killen har gråtit i över en timme innan han somnade på nytt..stackarn.första natten borta!

Stackars liten! :(
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!