takida skrev 2012-05-25 12:14:37 följande:
Tänk inte för mycket på varför du vill träffa honom eller om det kan bli något. Villl du träffa honom och de får dig att må bra så är det väl inget att fundera på?

Det låter ju vettigt...
lemonina skrev 2012-05-25 12:36:35 följande:
Gå på dejten. Det tycker jag absolut. Tror att det kan vara bra för dig att få annat att tänka på
Och som Takida säger tänk inte så mycket. Ta inte ut känslor i förskott utan se vad som händer. Vet själv inte ifall jag vill ha någon men har försökt att dejta lite iallafall bara för att se om jag vill ha någon

haha det lät lite knäppt.
Skulle väl inte vilja kalla det dejt, vill ju bara ses en sväng. Men det känns inte så bara längre.
Haha, om jag inte ska tänka för mkt så är det nog klokt att vänta lite till med att hitta på något med honom igen, för det har iaf de senaste gångerna lett till att jag tänkt jäkligt mkt. :P
Smecker skrev 2012-05-25 15:26:18 följande:
Varför måste du dejta? Varför inte bara umgås med en trevlig person som kanske eventuellt har potential till mer? Tänk inte för mycket, i 90% av fallen trasslar du bara till det för dig själv
Tycker nog din andra mening är en bättre beskrivning än dejta. Grejen är väl mest att jag undrar om jag trasslar till det för mig själv genom att träffa honom nu?