Inlägg från: Cocacola |Visa alla inlägg
  • Cocacola

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

magus skrev 2012-05-23 18:01:12 följande:
    Hej på er. Kram på dig colan !  Inte lätt det där..  {#emotions_dlg.flower}

Hej! Tack! Nej, men allt är relativt.
  • Cocacola

Det händer positiva grejer ockå, eller tja... Det rör sig åt rätt håll iaf. Snackat med en studievägledare och konstaterar att det verkar lovande med höstens studier, ska försöka få tag i rätt människa imorgon och höra mer. Inväntar tidigt besked ifall jagf kommer in men det såg just ut iaf. Gjort intresseanmälan på en lägenhet, men den lär inte bli min. Men det känns ändå som ett steg i rätt riktning, kollat lägenheter en stund och det känns faktiskt helt ok.

• Cocacola
    bullkleet skrev 2012-05-23 20:59:40 följande:
    heeej snyggo hur mår du? lyst som en sooool idag? Hjärta

Bättre nu när du är här! Hjärta 

Men vill du ha den allvarligare varianten kan du backa 1 sida, knaprat värktabletter och hållt mig ifred.

Däremot solat.    

Hur mår du? 
  • Cocacola
    bullkleet skrev 2012-05-23 21:08:06 följande:
    ååhhhh gulllooooo Hjärta

naaaw ska du få en bäääbis? jag vill oxo ha det!!!!!!!!

solat toppless? 

jag mår galet bra.. svårt att inte göra det med detta väder Skrattande

Man blir som man umgås... Flört

Nja, det gick nog åt skogen tämligen omgående. Mitt förnuft säger mig att det egentligen var det bästa som kunde hända men mina känslor hänger inte riktigt med. Omtumlande får jag lov att säga.   

Japp...

Nice! Vädret är verkligen helt underbart!  
  • Cocacola
    bullkleet skrev 2012-05-23 21:29:51 följande:
    Skrattande

vadå ska du ha beebis?

jaaa fan nu ere ju sommar :D 

Nej. Började blöda igår kväll. Känns skit, även om det förmodligen var lika bra. För det vore verkligen helt galet nu. Men jag hann lik förbannat ägna en dag åt att vänja mig vid tanken. 

Men äntligen sommar ja...
    bullkleet skrev 2012-05-23 21:35:55 följande:
    hahahahah har ni fått solsting eller ni tar ju 100 år på er att svara jhahhaaha
    Kikar ju på TV också, behöver distraheras...

• Cocacola
    bullkleet skrev 2012-05-23 22:07:22 följande:
    aha :( :(

mähhhh från mig då eller? Flört 

Det är som det är. Förändrar ju inget i nuläget, och det där plusset var högst oväntat men det satte iaf en massa tankar i snurrning. Vet inte riktigt vad jag känner heller, för jag vill ju faktiskt ha bebis och har ju tänkt en hel del på det på sistonde men det är ju inte direkt läge nu, eller på länge. Borde inte kunnat bli nu heller men det blev visst, eller ja.. Inte iaf. Ännu bättre när en andra hälften vägrade inse att det var han, tack för den lixom... Men, men.

Klart jag behöver distraheras från dig ju, du menar ju att du måste hinna med annat än bara mig... Flört  
  • Cocacola
    magus skrev 2012-05-23 22:11:27 följande:
    Finns det något på tv över huvud taget?

Såg greys anatomy. Senare blir det criminal minds och så big bang theory efter det. Helt ok!

Dessutom, jag som knappt tittat på tv på ett par månader tycker det är rätt nice att kika lite igen, även om jag inte saknade det direkt heller. Men min fegiskänsla har visst gått över när jag nu vågar kolla på typ criminal minds och sånt igen. Det borde betyda att jag inte är rädd för att bo själv längre?  
  • Cocacola
    FjärilVingad73 skrev 2012-05-23 22:22:33 följande:
    Haha, det här är bara skoj tidsfördriv!

Va?! Menar du att du inte viger hela ditt liv till den här tråden? FörvånadSkrattande
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!