Inlägg från: Cocacola |Visa alla inlägg
  • Cocacola

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

takida skrev 2012-05-23 23:46:38 följande:
    C; tja i 30 minuter kanske, sitter här o allt snurrat, blev nog liite för mycket vin. Men kul var det;)
    SkrattandeSkål
  • Cocacola
    målar havet blått skrev 2012-05-23 23:50:06 följande:

Grinchen

lillen

HAHA
    Nån likhet ja... xD men vilken gullig unge!
  • Cocacola
    Smecker skrev 2012-05-23 23:36:10 följande:
    Du har hånglat för mycket med bullkleet.

Niklas2k skrev 2012-05-23 23:37:05 följande:
    hahhah jag tänkte nästan samma sak.

Ni två får väl se till att hångla mer då...
  • Cocacola
    takida skrev 2012-05-23 23:49:43 följande:
    Imon ska jag ha lönesamtal känns som att jag kommer komma väl förberedd till det....

Yes!

Men hade du tänkt förbereda dig nu annars då? Eller imorgon innan samtalet?  
  • Cocacola
    takida skrev 2012-05-24 12:45:02 följande:
    Nej inte jag, men en vän till mig har blivit rånad och misshandladRynkar på näsan
    Det är inte en fråga om om utan när det händer även mig. Idioter!!

Usch! Hoppas din vän klarar sig utan bestående skador.
  • Cocacola

Jag har ringt gyn.Eftersom jag starkt ogillar att ringa just dit så känns det bra att faktiskt sett till att göra det. Däremot hade de inga tider alls förrän efter midsommar och så länge kunde jag inte vänta sa hon. Så jag fick två alternativ:

1: Självdiagnostik - idag har jag lärt mig nya grejer. Vad som kan hända om allt inte är ok, en lightvariant då,  och att om alt är "normalt" ska jag göra ett nytt test om 4 veckor, om det är neg är allt som det ska. Innan dess kan hormonerna hänga kvar och ge positivt ändå.

2: Åka till gyn 8 mil bort. Den gynmottagning jag helst aldrig mer vill sätta min fot i igen.

Nog för att jag är otålig men kan jag undvika det stället så gör jag. Däremot antar jag att ett neg test tidigare också innebär att allt är ok så min inneboende testoman kommer nog inte kunna låta bli det. 4 veckor är lång tid. Men jag ska försöka vänta iaf, finns hormonrester kvar lär ju testande tidigare inte göra någon nytta. Eller borde jag ändå åka dit för att faktiskt inse att det inte är ställets fel? Fast vid närmare eftertanke, bra tillfälle att öva tålamod och jag vill inte dit.    

• Cocacola
    Smecker skrev 2012-05-24 22:09:07 följande:
    Naaaww.. gulle!!  Solig Hjärta

Nu tror jag du blivit smittad av bullkleet... xD
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!