• Madida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Glädje58 skrev 2012-05-15 22:23:54 följande:
    Det här är en dejtingtråd i första hand. Men tråden har ju även blivit väldigt levande genom att vi pratar om rätt så mycket annat som rör relationer, familjer. Och mycket annat kul.

Dessa påhopp blir lite tråkiga att följa. Lösningen vore väl att ha en annan tråd där man kan skriva av sig. Men det skulle väl inte vara lika kul för dem som fajtas för då får man inte lika många läsare. 
    Ingenstens skrev jag att man inte ska snacka om annat än dejting. Men att öppet, om och om igen, bråka eller snacka skit här är bara tråkigt.  Och i detta fallet så gjorde jag en markering att det inte är rättvist att snacka om folk som inte är närvarande, hade gjort samma sak för dig.

Jag har absolut inget behov av att ha många läsare när jag diskuterar, snarare tvärtom. Tråden blir tråkig och det känns inte lika kul att gå in här. Därför föreslog jag också mail. 
    Har inte jag rätt så har vi båda fel ;)
  • Madida
    FredrikA80 skrev 2012-05-15 22:41:45 följande:
    Jag tar definitivt inte i från tårna. Och jag svara det som är relevant.
    Jag har absolut inte gnällt något om någon inblandning av andra- Jag vet inte var du fått det ifrån.

Jag har heller inte spottat på dig- Du skriver ett provocerande inlägg helt utanför kontext och icke relevant till diskussionen, Ge dig inte in en diskussion om du inte tål att få svar på dina inlägg är mitt råd. 

Haha men nu får du ju ge dig. På mer än ett ställe i den citerade texten så skrev du till mig att jag trängde mig på en diskussion som inte rörde mig. Det är väl minst sagt att gnälla på att någon blandar sig i.
    Och jo, du spottar. Och du hugger som ingen annan.
    Du är nedlåtande i dina inlägg till mig och det är tröttsamt som sjutton. Och nu säger jag till dig att har du behov av att fortsätta denna diskussion så mailar du mig, annars lägger du ner.  
  • Madida
    Glädje58 skrev 2012-05-15 23:13:38 följande:
    Nu går jag och längtar efter juni, för då ska jag på dejt Solig

Haha, du planerar långt fram Vem är den lyckliga?
  • Madida
    Glädje58 skrev 2012-05-15 23:15:49 följande:
    Jag Glad

Det är hon som vill vänta tills dess, jag har inget val. Det är bara att vänta... Drömmer

Varför vill hon vänta till juni?
  • Madida
    Glädje58 skrev 2012-05-15 23:20:51 följande:
    Hon vill ta det lite mjukt i början. Mejla och lära känna varandra lite mer genom det. Sen bor hon en bra bit från mig så det är inte bara att ta en fika när man får lust. Men i juni har hon ett ärende i gbg så då passar vi på.
    Ja, har hon då ett ärende så är det ganska smart att passa på
  • Madida
    takida skrev 2012-05-15 23:18:06 följande:
    Var inte du iväg på dejt för ett tag sen? Hur gick det? 
    Jo, det blev tre dejter med den killen. Jag kände ju redan från början att njae, nog inte helt rätt. Men gav det två dejter till och sen la jag ner. Fast han hörde faktiskt av sig idag. Vet inte om han kanske blev mer intresserad än vad jag blev.
  • Madida
    takida skrev 2012-05-15 23:27:23 följande:
    Det är ju kråksången i det hela, att båda ska lyckas bli intresserade. Är det inte den ena så är det den andra osm inte blir det. 
    Men plötsligt händer detGlad

Ja och jag väntar tappert på den där plötsliga händelsen
  • Madida
    Glädje58 skrev 2012-05-15 23:28:12 följande:
    Varför ska det alltid bli så, den ena är intresserad och den andra inte Rynkar på näsan

För att livet ska bli mer...intressant? Jobbigt?
  • Madida

Nu ska jag ragga upp min säng. Borde sovit för över en timme sedan.
    Och imorgon så hoppas jag att nån har raggat upp mig här på fl. Ska minsann inte bara vara Glädje som får napp här  
    Godnatt alla! 

• Madida

Igår skrev jag att jag också ville bli raggad på här på fl. Men inte hade jag fått nåt raggmail när jag kolla min inbox

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!