Inlägg från: lemonina |Visa alla inlägg
  • lemonina

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Michael08 skrev 2012-04-06 18:17:31 följande:
    Var e du min fru
    Nätdejtar du?
  • lemonina
    Heidi1 skrev 2012-04-06 18:35:24 följande:
    Ja skönt var det... Det ända ikke sköna är att man har sovit några timmar för lite. Men men jag ska inte klaga
    Jag har haft besök, får besöket kommer sen eller åker jag ditt Oskyldig
    Trevligt med besökGlad Mindre trevligt med sömnen. Men det tar du säkert igen i natt.
  • lemonina
    Heidi1 skrev 2012-04-06 18:58:43 följande:
    Risken är dock liten att det blir så mycket sömn inatt Drömmer
    HAHA härligt! Flört
  • lemonina
    Anonym (cocacola) skrev 2012-04-06 19:59:47 följande:
     Dejten har till sist loggat in, läst och svarat...  Han vill ses...  Glad

Lagom när jag lugnat ner mina stackars nerver, och han loggade ut typ när jag fick iväg mitt svar så nu är det bara att vänta otåligt igen.  Obestämd  
    Tjohoo Glad Vad kul.

Men vad retligt att han precis loggade ut när du precis skickat. Ja vad kan du göra? Inte så mycket antar jag förutom att vänta och att ha is i magen. Men nu vet du iallafall att han vill ses. Men han sa inte när?  
  • lemonina
    Heidi1 skrev 2012-04-06 19:55:55 följande:
    mmm jag klagar inte... snart dags att åka

Ha det så trevligt!
  • lemonina

Glad Påsk!

Antar att ni sitter och målar ägg och roar er Flört själv så har jag precis ätit sill och intagit några nubbeObestämd
    så gott var det inte men försöker le ändå hehe 

• lemonina
    Smecker skrev 2012-04-07 17:46:33 följande:
    Ah, läser för fort.. sill och intagit några snubbar. Fast min variant låter roligare.

Ja det låter definitivt roligare måste jag säga. Glad
  • lemonina
    Smecker skrev 2012-04-07 18:35:06 följande:
    Fast då hade du nog inte suttit här och skrivit.. hjulbent möjligtvis Drömmer

Hehe Nej! det hade jag nog inte. Efter ett par snubbar hade jag nog onekligen varit hjulbentFlört nu är jag bara vanligt kobent.
  • lemonina
    Smecker skrev 2012-04-07 19:56:15 följande:

HAHA precis detta är jag, om man ser till benen iallafallSkäms
  • lemonina
    Anonym (cocacola) skrev 2012-04-08 12:47:12 följande:
    Frustrerad, försöker bestämma mig om jag ska iväg på nån dejt eller inte.  Nog vill jag men det är nog inte alldeles klokt... Gah! Kan man låsa in sina stackars känslor? För annars riskerar detta att sluta illa... *suck* Dumma pojke! För nog leker han med mig, grr! Skrikandes 
    Hallå hur går det för dig cocacola? Har han inte skickat något mail om eventuell date än?
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!