Inlägg från: lemonina |Visa alla inlägg
  • lemonina

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

takida skrev 2012-04-09 21:39:50 följande:
    Ojoj, vad många första dejter jag har att berätta om!Tungan ute

Ja snälla gör det. Muntra upp migGlad helst någon lite galen date så jag får skratta.
  • lemonina
    Madida skrev 2012-04-09 21:54:51 följande:
    Tycker att vi har många göteborgare här. Det måste vi råda bot på. Eller nej, ni får gärna vara kvar! Men jag vill ha fler skåningar!

Gärna snygga, charmiga, intelligenta män med självinsikt!

Eller goa tjejer som jag kan fika med. Eller kanske ha som en "wingman"      

Ja gärna någon örebroare också, eller någon som flyttat hit i vart fall.
  • lemonina
    Smecker skrev 2012-04-09 22:01:02 följande:
    Fast Örebroare kan inte spela WF.. så det faller ju på sin egen orimlighet Flört

Jag kan inte heller spela WF men jag är inte Örebroare utan Värmlänning. Men är WF ett krav?Förvånad
  • lemonina
    Smecker skrev 2012-04-09 22:07:11 följande:
    Ja det är ett absolut krav! Drömmer
    Fasen! då måste jag även inhandla en ny telefon. Har ingen sådan pektelefon eller vad det kallas:S
  • lemonina
    Smecker skrev 2012-04-09 22:12:32 följande:
    Perfekt, då kan du flirta med försäljaren och få ett skal och hans telefonnr på köpet Drömmer
    Tror du jag kan få låna med mig Heidis vän då? hihi
  • lemonina
    Smecker skrev 2012-04-09 22:17:58 följande:
    Nej, då får HON hans nr istället.. Förvånad
    Ja just det! det var så det gick till. Attans då går det inte.
    Då får jag väl försöka själv istället Glad
  • lemonina
    Kärnfamilj skrev 2012-04-09 22:14:15 följande:
    Tihi... galen första-dejt? Jag tror jag vinner det priset med råge.
    Nu var det ju typ över 10 år sedan, så det känns preskriberat att outa den stackars tjejen...

Efter 2 korta raggmail på mötesplatsen stämde jag irl-träff med en "vältränad" tjej som sökte kontakt med vältränade killar.

På utsatt tid vid kopparmärra i gbg dyker det då upp en ... OMG ... VÄLTRÄNAD tjej...

Jag har fan aldrig varit så rädd för en tjej i mitt liv... *garv*
    Hennes biceps var typ lika stora som mina lår ! Mitt biceps-ego hade mardrömmar i en månad efter det Tungan ute
    Hon hade då silvermedalj i Sveriges Starkaste Kvinna, och hade hållit på med anabola i flera år. Jobbade som dörrvakt.

Efter en kopp kaffe, och en tragisk insikt i vad anabola gör med en kvinnokropp så sa vi hejdå. Jag ringde direkt min polare för att berätta om det hela, och till min förvåning så ville han absolut få hennes telefonnummer för att fixa en egen dejt med henne.

Låt oss säga så att varken jag eller min polare tyckte det fanns en endaste uns av kvinnlighet kvar i stackars tjejen...
    Nä men nu tyckte jag nästan lite synd om den tjejen. Först dejtar du henne, sen ger du bort nummret till din vän så han får ta över...
  • lemonina
    Heidi1 skrev 2012-04-09 22:40:44 följande:

Och vad får jag för det?
    Du kan få skalet till telefonenSkrattande
  • lemonina
    Anonym (pannkaksdejt) skrev 2012-04-10 14:42:49 följande:
    Undra om min sk date vill att det ska bli ngt mer mellan oss eftersom han frågade om jag ville komma och träffa hans minsta son till helgen?     JA  jag vet att det bara är att fråga. Men  hur spännande är det? Att veta allt  Drömmer

Men det var väl roligt att han frågade det.Glad
  • lemonina
    Anonym (pannkaksdejt) skrev 2012-04-10 14:47:27 följande:
    Ja faktiskt Lemonina så kändes det ganska fint att han frågade det. Han är tokig i sin son ,får ju bara ha han varannan helg..de bor i sthlm.

Då är han nog seriös, om han frågar det.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!