Kärnfamilj skrev 2012-04-09 22:14:15 följande:
Tihi... galen första-dejt? Jag tror jag vinner det priset med råge.
Nu var det ju typ över 10 år sedan, så det känns preskriberat att outa den stackars tjejen...
Efter 2 korta raggmail på mötesplatsen stämde jag irl-träff med en "vältränad" tjej som sökte kontakt med vältränade killar.
På utsatt tid vid kopparmärra i gbg dyker det då upp en ... OMG ... VÄLTRÄNAD tjej...
Jag har fan aldrig varit så rädd för en tjej i mitt liv... *garv*
Hennes biceps var typ lika stora som mina lår ! Mitt biceps-ego hade mardrömmar i en månad efter det

Hon hade då silvermedalj i Sveriges Starkaste Kvinna, och hade hållit på med anabola i flera år. Jobbade som dörrvakt.
Efter en kopp kaffe, och en tragisk insikt i vad anabola gör med en kvinnokropp så sa vi hejdå. Jag ringde direkt min polare för att berätta om det hela, och till min förvåning så ville han absolut få hennes telefonnummer för att fixa en egen dejt med henne.
Låt oss säga så att varken jag eller min polare tyckte det fanns en endaste uns av kvinnlighet kvar i stackars tjejen...
Nä men nu tyckte jag nästan lite synd om den tjejen. Först dejtar du henne, sen ger du bort nummret till din vän så han får ta över...