Inlägg från: lemonina |Visa alla inlägg
  • lemonina

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

takida skrev 2012-04-12 20:27:46 följande:
    Hörrni, vad ska jag skriva till killen vars nummer jag fick då?
    Någon med bra förslag i rockärmen? 

Tack för nummret och här har du mitt.  
  • lemonina
    takida skrev 2012-04-12 20:27:46 följande:
    Hörrni, vad ska jag skriva till killen vars nummer jag fick då?
    Någon med bra förslag i rockärmen? 

Eller skriva var föresten? på hans mobil eller på HP?
  • lemonina
    takida skrev 2012-04-12 20:45:52 följande:
    Sms tänkte jag. 
    Har skickat nu får väl se om jag får svar

Håller tummarna på det. Håll oss informeradeGlad
  • lemonina
    takida skrev 2012-04-12 22:21:09 följande:
    Fick svar av honom jag ska träffa imorgon så en dejt blir det. Men jag tycker nog att han känns lite torr, så får väl se hur det går dåObestämd

En torrboll hihi. Han kanske var nervös. Om han var på jobbet kanske han inte har tid att skriva mycket och med inlevelse.
  • lemonina
    takida skrev 2012-04-12 22:35:12 följande:
    Fast han som svarade var den första, och han är hemmaGlad

Oooo sorry, hänger inte med i svängen ordentligt. Ja men då har du förhoppningsvis två att välja mellan. Tråkmånsen imorgonFlört och den roliga killen på Lördag!
  • lemonina
    FredrikCA skrev 2012-04-13 07:24:01 följande:
    Fredag den 13de. Har man någon tur idag tro :D
    Åh nej inte fredag den 13e!!! Bäst att sätta på sig skyddsutrustning och stänga sig inne hela dagenFlört
  • lemonina
    FredrikCA skrev 2012-04-13 09:37:07 följande:
    Definitivt! :D Jag ska bunkra upp med konservmat och lägga mig i fosterställning under bordet när jag kommer hem efter jobbet så man inte råkar ut för något otrevligt, Är tämligen säker på att tåget körde under en stege och att en svart katt sprang från höger till vänster på bakbenen när jag åkte in idag. Som tur var hann jag spotta tre gånger över höger axel innan tågvärden kom och kontrollerade biljetten annars hade det gått åt skogen förmodligen.

HAHA! jag har än så länge lyckats fixa frukost och fått i mig den utan att tappa den på golvet.
  • lemonina

Hej hopp allihopa:) Hoppas ni haft en trevlig helg. Jag överlevde fredag den 13e tack o lov;)

Sen har jag bara träffat kompisar varit en sväng på puben i helgen. Denna gången när jag var ute försökte jag faktiskt spana efter lite ögongodis när jag var ute. Har många gånger fått frågan om jag sett någon snygg kille när jag varit ute, men jag brukar inte har gjort det för att jag inte kollar. Insåg även att jag ser fruktasvärt dåligt, förmodligen därför jag aldrig spanar in någon.    Obestämd Ja ja nu har jag lagt ut några fler kort på HP.

• lemonina
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-16 19:04:17 följande:
    Jag blir galen på detta celibat. Jag är konstant rastlös funderade att lära mig fiska idag sen tänkte jag åka och köpa en långboard och sen tatuera mig och sen... Ja ni fattar! 7veckor, SJU VECKOR!!! Hur håller man sig mentalt i balans?

Varför har du gått i celibat? Hade du inte en kille på G?
  • lemonina
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-16 19:14:35 följande:
    Lemonina: jo det är fortfarande igång men vi hinner inte ses förrän nästa vecka:((

Aha men då blir det desto roligare när ni sesFlört
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!