Inlägg från: Vanilla ice queen |Visa alla inlägg
  • Vanilla ice queen

Josun: Jag raggar på FB. Mitt nuvarande objekt träffade jag på en fest , addade och började ragga på. I sommars hittade jag en kille som var snabbinhoppare på jobbet, letade upp på FB, flirtade och tada mycket effektivt Rekomrnderar!

• Vanilla ice queen
    Racer x skrev 2012-04-04 23:44:31 följande:
    Men varför kan tjejer inte stava till positivt?

Va? Vem kan inte det menar du?
    Screw you guys i'm going home!
  • Vanilla ice queen
    ulfsas skrev 2012-04-05 07:09:30 följande:
    Fick i juni en FB förfrågan av en väldigt snygg tjej som jag inte kände sedan tidigare. Vi chattade lite och skulle ses för en fika men något kom emellan och hon var inte online på FB på länge så det rann lite ut i sanden. Synd tyckte jag. Jag tyckte att det var lite märkligt att hon inte gick att finna på Eniro eller Hitta. Sedan sökte jag på Google och efter ett bra tag så hittade jag en länk till Flashback där hon!!! diskuterades.... Det fanns en länk till hennes FBsida så det gick inte att missta sig på att det var rätt person. Där stod det att hon var en storbedragerska som lurat hantverkare och andra i husaffärer och annat. Hon skulle ha fört mycket stora belopp ut ur landet och själv satt hon med ca 10 miljoner i skuld till kronofogden...det nämndes också ett tjejnamn som jag kände igen från hennes FBsida. Denna kompis sades ha gått i borgen för bedragerskan i fråga. Lite senare såg jag att de inte var kompisar på FB mer så jag kontaktade borgenärskan med ett lite diskret skrivet brev på FB med en lätt undran om vad som försiggick. Efter ca sex veckor så kom det ett svar från henne att hennes bästa kompis, min nästan fikadejt alltså, hade lurat/skinnat henne på 50% av hennes tillgångar vilka var i en frisörsalong och en lägenhet. Hon bekräftade att allt det dåliga var sant. Ett kuriosa var att denna bedragerskans far skall ha varit en storbedragare själv. Kanske lite typiskt att de som ens kan lura folk ofta är väldigt trevliga och som i detta fallet så såg hon mycket bra ut. En tiopoängare. Som tur är så är jag inte helt lättlurad men vem vet vad som hänt om vi börjat dejta och jag blivit helt bortkollrad!!?? Lite lurt med dejtandet ibland då jag träffade en mycket vacker tjej på Café Opera 1a april förra året. (ett aprilskämt, jo jag vet) Vi umgicks i två månader och hade kul ihop så vi reste till London ihop. Jag hade märkt när vi var ute och åt att hon alltid gick på toa när räkningen kom in. Hon förde sig mycket elegant så jag var rätt stolt men då mitt X också var en mycket vacker kvinna så var jag efter 20 år ihop med henne ganska van vid det så jag var inte bortkollrad. Inte helt iaf. Väl i London så ville denna dam att jag skulle betala för allt även för henne när jag medvetet föreslog delning av utgifterna där för mat och hotell osv. Hon ville då att jag skulle betala allt pga att jag var äldre (47 mot hennes 43), jag var man ( sant), jag tjänade betydligt mer än henne som var lärarinna samt att hon hade en stor skatteskuld. Jag fattade hon inte hade råd med den livsstil hon ville leva baserat på de restauranger vi hamnade på och när hon berättat om var hon rest osv. Inte snittet för en lärarinna iaf. Hon låg alltså tungt skattskyldig och ville ha en gratissemester på en idiots(min då) bekostnad. Hade hon berättat om det hela innan avresan så hade läget varit annorlunda, kanske. Jag fick då nog och sa tack och hej i London så jag gick och fixade mig ett eget hotell. Så var den sagan all... Man får passa sig, It's a djungle out there ;) Synd man inte får någon FBförfrågan av en normal och trevlig tjej...

Men fy vad trist. Alltså jag raggar ju irl och sen hittar jag dem på FB och fortsätter där Jag lägger aldrig till folk som bara random addar mig
  • Vanilla ice queen
    takida skrev 2012-04-05 09:15:24 följande:
    Fan fan fan. Säg den lycka som varar för evigt.

Jag har precis blivit dumpad, på mail så jäkla fegt.

Jag trodde verkligen på att det kunde bli vi, men ack så fel jag hade

What! Fy 17 vad fegt!!! Och gud vad tråkigt Kramar
  • Vanilla ice queen
    takida skrev 2012-04-05 10:20:15 följande:
    Bara så ni vet kommer jag älta mina sorger här hos er ett tag framöver så det får ni stå ut med

Sen kommer jag tillbaka starkare och mer redo än nånsin!

För i sommar ska det dejtas:) 

Klart vi står ut med det
  • Vanilla ice queen

Hmm jag hade ju två potentiella herrar för några veckor sedan Mc dreamy och Mc steamy. Nu valde jag bort Mc steemy av naturliga skäl men JISSES vad gring han vart. Helt chockad! Jag har inte hört av mig på tre fyra veckor och varken svarat på mail eller sms och tänkte att han skulle fatta vinken men han ger sig inte. Så jag förklarade att jag inte var intresserad. Har fått inbox på FB samt ilskna sms under dagen. Då vet jag varför han är singel trots att han ser väldigt väldigt bra ut Sen var han ganska sliskig också. Känns som Mc dreamy är helt rätt val och efter detta är jag ännu mer säker hahaha

• Vanilla ice queen

Cocacola: Mc Dreamy är ju min FB-flirt som jag träffar lite då och då. Inget seriöst och det går låååångsamt men det känns lugnt och jag har kul

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!