• Nicke

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Madida skrev 2012-05-06 22:07:35 följande:
    Då säger vi såhär. Jag hoppas att jag träffar en man som inte säger det för tidigt för då kommer jag inte kunna ta det på allvar utifrån mina referenser.
    Nej, det behöver du ju inte göra. Han kanske forsätter att säga det så att du en dag kan ta det på allvar.

Han kanske känner precis som dig när du älskar någon. 

Känslor.. bah.  
  • Nicke

Jag säger inte att JAG skriker att jag älskar någon efter en månad.
    Jag säger bara att jag kan FÖRSTÅ att människor gör det. Alla känner inte som mig.. eller dig.
    En förståelse för det helt enkelt.

Säger någon det till mig och jag inte kan säga samma sak så säger jag det ju inte. Självklart inte.
    Då får jag ju anta att personen som säger det gillar mig ganska så mycket bara. 

• Nicke
    FredrikCA skrev 2012-05-06 22:13:56 följande:
    Men ändå så kan ni inte ta det seriöst om någon annan säger det innan ni själva har samma känslor?
    Ja, det är något att tänka på!
  • Nicke

Sitter på jobbet. Är så jäkla förkyld och mår obra. Får jag gå hem?

• Nicke
    takida skrev 2012-05-07 13:40:19 följande:
    Niklas: jag skulle säga bit ihop, lite förkylning överlever man allt. Men det är ju jag då.
    Det är mest febern som stör mig.
  • Nicke
    FjärilVingad73 skrev 2012-05-07 14:06:02 följande:
    Exakt min tanke! Här i Fjollträsk har vi ju inga såna plåtmonster så jag passar mig noga! Flört
    Är våra spårvagnar mindre plåtiga? Typ tvärbanan och spårvagnarna i stan?
  • Nicke
    Legacy skrev 2012-05-07 14:02:10 följande:
    In med en ipren och blanda med något man får blanda med, det håller skiten borta iallafall 2-3 timmar så man str ut resten av dagen, krya på dig!
    Får köpa på mig ett apotek med andra ord ;)
  • Nicke
    FjärilVingad73 skrev 2012-05-07 14:18:59 följande:
    Men tvärbanan är ju inte en spårvagn, tycker jag!! Cool

Tänkte inte på dem inne i stan. Man åker dem ju aldrig!! Inte jag iaf... Drömmer
    Mja, man har väl försökt att bygga tvärbanan så att man inte behöver köra på spåren med bilarna men i bl.a Sjöstaden så gör man ju det så man får ha koll.
  • Nicke
    Legacy skrev 2012-05-07 14:21:09 följande:
    Jag kan skicka upp resterna av mitt efter min lilla influensasväng, jag har allt! *dealar lite*Drömmer
    Ska du buda det? Problemet är ju just nu.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!