• Nicke

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Varför får inte jag en massa i inboxen? Obestämd Flört

• Nicke
    takida skrev 2012-05-04 21:54:24 följande:
    Vem får en massa mail i inboxen? Obestämd
    Inte jag?
  • Nicke

Btw. Jag sa inte att alla fick en massa mail. Jag undrade varför JAG inte fick det?

• Nicke
    Smecker skrev 2012-05-06 17:06:14 följande:
    Men då så. Jag tänkte mer på hur roligt det måste kännas att bli avfärdad med ett "det finns många fiskar i havet".
    Det där uttrycket använder man väl inte för att avfärda någon? 
  • Nicke

Jag har enbart använt det uttrycket när det har gått åt skogen. Bara för att försöka se positivt på att det inte blev något trots att JAG ville det.

• Nicke
    lemonina skrev 2012-05-06 17:26:14 följande:
    Nej jag använde inte uttrycket för att avfärda. Utan mer som "ok han var inte intresserad men då finns det andra som är det"
    Jag menade inte att du menade det.

Jag använder det likadant. Man kan ju vara riktigt besviken och använda det också, för att det eventuellt ska kännas lite bättre. Det var det jag menade. Det betyder ju inte att man ser personen som en i mängden för det.

Det krävs så mycket tålamod vid fiske. Dessutom så fastnar det ju en hel del skräp på kroken när man väl får napp...... Sen kan ju fisken också se väldigt god ut men smaka skit.
  • Nicke
    Vanilla ice queen skrev 2012-05-06 21:06:56 följande:
    Fredrik: Men HUR ska du veta att en relation ska hålla?
    Det finns ju inte en chans att man vet det. Man kan ju bara hoppas.
  • Nicke

När man var 12 så var man kanske övertygad om att saker skulle vara för alltid kanske men med tiden så lär man sig att det inte riktigt funkar så. Det som verkligen gäller är att ta tillvara på den tiden man faktiskt har tillsammans.

• Nicke
    Smecker skrev 2012-05-06 21:14:11 följande:
    Jo men enligt FredrikCA så kan man det, bara man gör rätt från början och inte tänker med endorfin-kuken. Eller fittan.
    Sunt förnuft räcker nog. Att gifta sig första veckan är nog inte att rekommendera.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!