• Nicke

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

bullkleet skrev 2012-05-03 22:12:27 följande:
    hade nina som lärare va?
    Japp. Världen är liten! Vem är du?
  • Nicke
    bullkleet skrev 2012-05-03 22:15:22 följande:
    jag e han som typ aldrig va där :/
    hahah okey!
    Ja, som sagt, jag har inte så bra koll på folket längre... förutom personer som jag umgicks med då förstås. 
  • Nicke
    Legacy skrev 2012-05-03 22:46:01 följande:
    jag har en biljett till till teknikmässan om du ska med istället, företag brukar gilla att man hänger på dessa och uppdaterar sig
    Är det på Kistamässan? Det är nära jobbet.

Med tanke på att jag jobbar hur fan jag vill så kan jag nog.  
  • Nicke
    Legacy skrev 2012-05-04 11:02:26 följande:
    Jag är trött! Fast pigg, fast trött fast pigg. AH.

Fick ledigt nästa vecka nu då MEN jag ska ta nya kortisoninjektioner på onsdag så jag får se om jag kan köra bara  
    Öh, du kör! Nu har jag fixat stuff så att jag kan haka på till mässan vafan.
  • Nicke

Jag sitter också kvar på jobbet. Har fan ingen plan alls inför helgen så tja, ingen brådska ;)

• Nicke
    lemonina skrev 2012-05-04 17:37:50 följande:
    Men oj vad alla har jobbar länge. Är det alltså så det är när man kommer ut i arbetslivet Flört Skönt jag har det som pluggar då.
    Alltså, jag var på väg att dra hem men så fastnade jag på msn och kikade lite här och sen var plötsligt klockan en timme senare.
  • Nicke

Jag ligger och jäser i soffan. Kom hem till slut. ;)
    Man kunde ju ha roligare men jag orkar fan inte göra något annat. Det är helt ok! 

• Nicke
    lemonina skrev 2012-05-04 20:32:07 följande:
    Du har en ursäkt om du har jobbat. Samt att då uppskattar man helgerna lite mer än när man pluggar. För då flyter allt bara ihop till en enda sörja och fredagskänslan infinner sig sällan.
    Jag förstår precis hur du menar. Har inte haft fasta arbetstider på åratal och sen har jag pluggat lite på senare år.
    Mina arbetstider just nu väljer jag själv så länge jag kör 8 timmar effektiv arbetstid varje dag och ja, fredagar är rätt sköna nu.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!