• Cosan

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Hm, undrar vad kvinnor egentligen menar med äventyrlig i sina presentationer? 

• Cosan
    Anonym (Fågelskrämman) skrev 2011-12-09 23:16:42 följande:
    Men jag har tänkt mycket nu på kvällen och man måste ju kunna fråga en sån enkel sak.
    Det är ju inget konstigt eller dumt att jag vill veta om han håller på med fler än mig.
    Om han nu tar det som att jag sätter krav på honom eller blir irriterad så är han ändå inget att ha.:) 
    Absolut, vill man leva i monogami är det inget som helst konstigt att tala om det från början. Blir personen i fråga irriterad vet man ju direkt att man inte passar ihop och kan snabbt gå vidare. 
  • Cosan
    Anonym skrev 2011-12-10 00:05:38 följande:
    Nu tror jag att jag har avverkat hela dejtingutbudet i min region av Sverige. Antagligen har jag gått varvet för nu börjar de jag varit på dejt med tidigare, men inte velat träffa igen (av olika anledningar) återuppstå med andra nick. En fråga från mig som (för en gångs skull är en seriös sådan) När ni träffar dejter från andra städer, ganska långt bort ibland. Vad gör ni ifall det verkligen inte skulle klicka någonstans? Håller ni god min och härdar ut eller panikbeställer ni en taxi tillbaka till hemstaden (även om den ligger 60 mil bort) bara för att komma hem efter att sista tåget har gått.

Vad jag undrar är nog mer, har ni en reservplan?
    Hahaha, själv har man inte ens kommit i närheten av någon dejt. 5 mejl i min region är rekordet :) Och de var typ om ingenting. Känns som att man har lite att lära, tror dock inte jag kommer vara singel länge nog för att hinna lära mig.
  • Cosan
    kristinah skrev 2011-12-08 23:57:28 följande:
    cosan - är du pausad eller inte? jag vill ändå se den där skitnödiga flintisbilden!
    Lade ner och fick starta om med annat nick för att få rätt kön. Ge mig en mejl adress så kan du få bilden
  • Cosan
    Philipsson skrev 2011-12-10 10:29:58 följande:
    Hon skulle ju på dejt. Läääs!
    Ja, men poängen med tråden är inte att vara smådryg, leta efter ord för att trycka ner människor. Skriv något gulligt till MammaHeidi istället om du förstått trådens poäng. Hon ska på dejt och är glad för det!
  • Cosan
    kristinah skrev 2011-12-10 17:30:33 följande:
    Väntar mail....
    Fortsätter hålla tummarna för dig :)

• Cosan

Attan att FB inte funkar, är sugen på en dejt nu på riktigt och har blivit matchad med en tjej där som jag tror kan passa mig riktigt bra. Går ju helt åt skogen på dejting sidor, blir bara något enstaka svar och inget flyt alls i konversationerna.  

• Cosan
    giftgrodan skrev 2011-12-11 21:54:16 följande:

Jag vet att jag är bland de gnälligaste här i tråden, så jag ska bara rapportera att jag har haft en _alldeles_ underbar helg. Helt utan amorösa eskapader, men i stort sett allt annat som gör livet värt att leva var där :) Jag har gjort standup och fick lovord, jag har fejsat demoner från förr, jag har varit på en trevlig fest, och jag har umgåtts med härliga vänner. Det verkar som att dejtandet går sjukt bra för många i tråden, grattis!

Inte alls oväntat att det gick bra för dig på standup, skulle snarare vilja säga att du är bland de roligaste i tråden, även om konkurrensen är riktigt bra  Skrattande 
  • Cosan
    kristinah skrev 2011-12-12 19:54:41 följande:
    har alla träffat nån nu? det verkar vara en kärlekstråd mer än en nätdejtingsfrutrationstråd
    Nej, fortfarande oerhört långt borta från en dejt på nätet. Som det känns nu kommer jag nog inte ens få till en dejt innan jag träffat någon på gammalt vanligt sätt. Någon satans bok om hur man nätraggar vägrar jag läsa! Passar det inte äkta så kan det vara. 
  • Cosan
    Klöset skrev 2011-12-12 22:18:53 följande:
    Nepp :)
    Men vad hände med killen som verkade så trevlig från den där lite annorlunda sidan?
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!