• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Legacy skrev 2012-04-23 22:27:28 följande:
    Har 4 sömntabletter jag tar i de här perioderna, de hjälper alltså inte utan jag vaknar ändå, hans kronofogdetjafs sttressar mig så in i bängen
    Har han inte lagt ner det tjatet än?
  • takida
    Anonym (cocacola) skrev 2012-04-23 22:30:08 följande:
    3 eller minst 3? Låter trevligt i vilket fall. Glad
    Det vet man väl jäkligt sällan i första mejlet??
    därav, verkar vara intressanta. Svarar inte på de utan bild, eller de som är alltför mycket lammkött, etc etc
  • takida
    Legacy skrev 2012-04-23 22:40:33 följande:
    Nej men han ska använda dom för att stämma mig på att betala för grejjer jag inte ens har hos honom så jag får betala en massa så han kan göra sig av med saker som inte ens existerar.... jag har inte råd. Jg har verkligen ingen bra ekonomi just nu jag har helt enkelt betalt av mina skulder aldeles för fort och inte tänkt på en buffert, och om jag få någon KF prick då får jag inte behålla jobbet och det vet han
    Han kommer bara med tomma hot, men om jag hade varit du så hade jag ringt kronofogden och berättat läget och sedan utgått från vad de säger. Bara för att lugna dig själv. 
  • takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-23 22:54:33 följande:
    Shit jag hittade en snygging på HP som lät riktigt trevlig så jag mailade faktigst. Nu väntar jag med spänning på om jag får svar

Good luckSkrattande
  • takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-23 22:57:12 följande:
    Känner mig som sveriges bästa karspanare
    Tänk om vi skulle spana tillsammans dåSkrattande det skulle kunna bli riktigt farligtCool
  • takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-23 23:06:21 följande:
    Eller hur. Får ta och förlänga min årliga Götlaborgtripp (läs hålandsa skepplanda eller vad fan det heter tripp) så jag kan hänga med er tjejer så ska vi ut på seriös karspaning
    Det tycker jag allt att du ska göra:) Har du vänner eller familj i skepplanda? 
  • takida
    målar havet blått skrev 2012-04-23 23:11:50 följande:
    Alltså ursäkta ,varje gång det här inlägget fladdrar förbi så tänker jag ,vem vill bli spöad i rumpan........Flört
  • takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-23 23:40:12 följande:
    Hahaha jag tänkte åka stock senare under natten efter karspaningen
  • takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-23 23:17:11 följande:
    Ja, jag har min farfar, moster och farbror där:))
    Ahh, jag firade midsommar i Hålanda förra åretGlad
    Långt ute på vischan
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!