• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Sjukt irriterande när en kille har en lite suddig bild men så ser man att han har några fler i galleriet. Man klickar in sig där och vad får man se? Bilder på en massa katter! Jag skiter väl i hur katterna ser utSkrikandes

• takida
    Anonym (cocacola) skrev 2012-04-21 23:18:27 följande:
    Oh ja! och utsiktsbilder från än det ena och än det andra stället, ok för det men se till att vara med på bildeländet själv också lixom!
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-21 23:23:36 följande:
    Ja, eller en bild långt ifrån med kille på motorcyckel och sen tänker man vad bra 20 bilder till. Sen ser man att ja 20 bilder på hanns motorcyckel... URK!
    Ja i ett första skeende är det ju killen ifråga man vill spana in och inte massa annat trams. När jag ändå är på g så gillar jag inte heller när killarna har massa bilder i bar överkropp där de står och spänner sigKräks
  • takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-21 23:34:40 följande:
    Ja eller hur. Inte ens Mc steamy brandman hade spännisbilder... porträtt och helkroppsbild bör det finnas med som INTE är tagna för två år sedan innan de började hetsäta för att de skilde sig
    Jag har aldrig träffat på någon som inte ser ut i alla fall någorlunda som på korten. Men en jobbarkompis berättade om en dejt han hade haft. Han hade mailat med en tjej och hon hade skrivit att hon hade normal kroppsbyggnad. När han väl träffade henne så var hon inte lite mullig bara utan verkligen jättetjock. Blir ju liksom fel start då.. 

Sen kan jag ärligt säga vissa av mina bilder är säkert minst tvåår gamla men jag ser precis likadan ut.
  • takida
    Smecker skrev 2012-04-21 23:42:31 följande:
    Någon har väl lurat i dem att tjejer gillar vältränade killar.. vad fel de har! Drömmer
    HeheSkrattande
  • takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-21 23:44:26 följande:
    Tjedjer gillar vältränade görsnygga killar som är totalt omedvetna om att de är det men som inte bryr sig
  • takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-22 01:14:34 följande:
    Glädje: jag tycker sånt är skitcoolt iom att jag är ute i svängen så lär jag snart få se om det stämmer
    vad har jag missat?
  • takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-22 01:27:31 följande:
    Sånna där trådar där folk tror sig se in i framtiden
    Länka tråden då:)
    Jag vill också fråga ju!
  • takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-22 01:28:12 följande:
    Takida: jag kommer mycket snart hitta någon jag tycker om enligt den
    Nice!
  • takida
    Smecker skrev 2012-04-22 01:34:12 följande:
    Åh, läste för fort.. Skäms
    Vad läste du egentligenFlört
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!