• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Jag är den sötaste av de söta, min blick den lyser och jag är något alldeles specielltSolig
    Det ni! 

• takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-22 01:40:11 följande:
    Natti natti glömde jag ju skriva
    Sov så gott{#emotions_dlg.flower}
  • takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-22 20:08:55 följande:
    Minst sagt. men det var kul så klänge det varade
    Att få till det med någon man jobbar nära är inget jag rekommenderar, eller...Tungan ute
  • takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-22 20:37:11 följande:
    Takida: Som tur var så var han student på avd
    Tur detGlad
    Min jobb kärlekshistoria var lite mer invecklad än så, men förbjuden frukt smakar gottTungan ute
  • takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-22 21:04:38 följande:
    Takida: nu blir jag nyfiken du har inbox
    Inboxat digGlad
  • takida
    Madida skrev 2012-04-22 21:20:24 följande:
    Godkväll sötnötter!
    God kväll min sköna{#emotions_dlg.flower}
  • takida
    Madida skrev 2012-04-22 22:26:50 följande:
    Vad är det folk är nyfikna på? Och varför får inte jag några mail?!?! Förvånad
    Vanilla var nyfiken på min gamla jobbrelaterade kärlekshistoria. 
    Vill du också ha mail hjärtatHjärta
  • takida
    Madida skrev 2012-04-22 22:36:49 följande:
    Jag vill alltid ha mail! Men jag får bara såna där trista mail där de antingen vill knulla mig och säger det rätt ut. Eller så vill de knulla mig men börjar med att säga att jag är söt och fråga hur läget är

Du har fått mail {#emotions_dlg.flower}
  • takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-22 22:57:32 följande:
    Ängeln på axeln fick vinna och jag bestämde mig för att regga mig på HP i stället i hopp om att hitta ett substitut (ja jag vet jag hatar sidan men vill inte betala då det var typ omöjligt att säga upp match.com).
    Jag tycker att HP är bra generellt och framförallt är det gratis, för jag vill inte betala för att dejta. Men jag tycker det börjar bli lite dåligt utbud där nu. Jag har nog varit singel för länge och redan avverkat de som intresserar mig, men ibland dyker det väl upp ett och annat guldkorn. Då gäller det att fånga dem fort som attansFlört
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!