• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Night sky skrev 2012-04-23 20:51:37 följande:
    Vad är det där rumble för nåt!
    man ska hitta så många ord som möjligt på två minuter, askulSkrattande
    FredrikCA skrev 2012-04-23 21:12:18 följande:
    Jag måste lära mig det först- Men sen är jag nog med, Hade ett wordfeud stim ett tag men har tröttnat på det nu så det vore bra med något ersättande :P
    Tar typ en minut att lära sig, seså kom igen jag vill spela!!Glad
  • takida
    FredrikCA skrev 2012-04-23 21:23:10 följande:
    Japp färdig =)

(Jag har iPhone förresten- Det är därför jag kan spela sådana här roliga spel för övriga i tråden som missat ;) 
    Vad heter du på rumble då så jag kan lägga till digSkrattande
  • takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-23 21:17:35 följande:
    Ahh jag får passa lerbrottning. Jag är snäll och svarar på mail på HP så inga gnällkillar behöver gnöla över att de aldrig får svar;))
    Svarar du på alla mail? 
  • takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-23 21:28:05 följande:
    Takida: Japp säger hej tillbaka:)) men hoppas inte de skriver mer bara. Hmm detta var inte så genomtänkt...
    Hehe, skriver du hej en gång lär de ju hoppas på en lång konversationObestämd
  • takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-23 21:30:49 följande:
    Takida: Fuck också. Alltså jag har väldigt högt IQ kanske borde använda det ibland
    Det tycker jag att du ska göraGlad
  • takida
    lemonina skrev 2012-04-23 21:29:44 följande:
    Jag svarar inte på några. Skäms
    Jag svarar endast på de som verkar intressanta
  • takida
    Anonym (Axl) skrev 2012-04-23 21:37:57 följande:
    Viq & Takida : Varför skriver ni hej isåfall för.. Skriv bara : Tyvärr.. Skriver just nu med någon annan som känns helt rätt. :) Skrämmer garanterat iväg de flesta..
    Blanda inte in mig, jag orkar inte skriva till alla....
  • takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-23 22:12:02 följande:
    Någon som är sugen? jag delar gärna med mig. Är inte den som är den...

" Här har du i alla fall en charmig och glad kille. Intelligent men lite små galen ibland. Man lever ju bara en gång eller hur?! ;) Fick bara en vild idé ... skulle vilja servera på en tjejmiddag hos dig .... naken ... skratt ... ;)
    ... med massor av charm och glimten i ögat så ... ;)
    Vågar vi?
    Puss"
    Haha, men kom igen en chans du bara inte får missa, vem vet när den kommer igenSkrattande
  • takida
    Legacy skrev 2012-04-23 22:22:20 följande:
    Blä gå och lägga sig ensammen nu då, suger fett jag har haft så sjuka mardrömmar av exet så jag vaknar av att jag skriker, inatt vaknade jag i panik runt 5 gånger, då fanns det en famn där som tröstade hela tiden. FÅr hoppas denna natten blir lugnare
    men vännenRynkar på näsan 
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!