• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

ulfsas skrev 2012-04-22 23:18:25 följande:
    Japp, jag är ju ännu ofångad Skrattande
    Ja du bor ju inte i götet så, annars hade jag fångat dig fort som attansFlört
  • takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-22 23:26:38 följande:
    Inte en enda intressant kotte har jag hittat ( alltså i mitt område). Däremot har jag fått mail från känppisarna som blev arga om man inte svarade samma dag man läst mailet. 

LYX av de randombilderna som dycker upp och det dyker upp en snygging så är de alltid grån Göteborg!
    Då lär vi inte ha samma smak eller så har jag redan dejtat eller mailat demFlört
    Men ser du någon heting så kan du ju alltid skicka dem vidare till mig!
  • takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-22 23:34:01 följande:
    Oh inside information Gillar´t. Får ta och fixa dejt i götlaborg så kan jag släpa med er ut på öl sen
    Det tycker jag definitivt att du ska göra! 
  • takida
    ulfsas skrev 2012-04-23 00:31:53 följande:
    Menar du fångad som i Fritzl och ha mig i nån källare eller något trevligare?

Bra att veta då jag på fredag flyger en charter till Chania, Kreta och så till GBG där jag kliver av och besöker en kompis över helgen...Skål 
    Där gav du mig ett uppslag till framtida dejterFlört hehe
    Dock inte det jag hade i åtankeGlad
  • takida
    Smecker skrev 2012-04-23 14:40:28 följande:
    Fjäril och takida
    Haha, satt och läste på bussen och började plötsligt skratta för mig själv när jag läste att jag tar hem det stora fina priset som trådens slampaTungan ute
    Så ni andra släng er i väggen för Smecker har talatCool
  • takida
    Legacy skrev 2012-04-23 15:50:20 följande:
    Tack för att ni orkar engagera er, alltså jag behövde verkligen få ur det där ur systemet bara
    Du gjorde helt rätt vännen{#emotions_dlg.flower}
  • takida
    lemonina skrev 2012-04-23 16:53:58 följande:
    Jag har en tatuering som jag ångrar och det är den jag har på armen som syns på bilden:( gjorde den när jag var ung och dum på canarieöarna. Sen har jag en som jag tycker om jätte mycket men har den på ett ställe som jag aldrig ser den, förutom i bikini på stranden. Jag har hört att bästa sättet att veta om man vill ha en tatureing tillräckligt mycket är att få den uppmålad för att sedan ha den på väggen i ett halvår, om man fortfarande gillar den lika mycket efter den tiden ska man skaffa den:)

Jag skulle aldrig skaffa en tatuering på armar eller benen, men det är en smaksak. Jag känner mig inte coctailfin i min tatuering om du förstår vad jag menar:) 
    Jag har en tatuering, på sidan av magen typ. Ska göra en till på foten när jag väl får tummen ur
  • takida
    lemonina skrev 2012-04-23 17:00:09 följande:
    Jag tycker det är fint med någon tatuering:) Men en eller två räcker. Tycker inte om dessa tatueringar som går längt uppe på halsen.
    Jag såg en kille på jobbet härom dagen, där snackade vi inte att den gick upp lite på halsen utan hade hade flera stycken i ansiktet, runt ögonen och allt vad det var. 
    Hur tänker man där??
  • takida
    Anonym (Axl) skrev 2012-04-23 17:53:33 följande:
    Jag tycker det är riktigt sexigt med tatueringar / piercingar på tjejer.. 
    Jag har både ochFlört
  • takida
    målar havet blått skrev 2012-04-23 18:52:53 följande:
    Tyst med dig..han är min!Tungan ute...jag hörde hur han ylade  på mig  Flört
    Tss, ska köra lite lerbrottning om saken?Flört
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!