Aprilbebis 2012
Jag slänger upp bildtråden åt er så länge
/K
Alltså vad tusan vet inte hur jag ska göra på måndag! Är ordentligt ofärdig i höften och var hemma hela förra veckan så from måndag behöver jag gå till läkaren för att få fortsätta vara hemma på heltid.
MEN är ju livrädd att fk inte ska godkänna en heltidssjukskrivning from nu och tom 16feb. Har ju varit 50% sjukskriven from 1dec. Vill ju som komma innuti deras huvud för att få veta hur de tänker. 
OM jag är hemma på heltid och fk inte godkänner min sjukskrivning får jag då nollad sgi inför föräldraledigheten?
/K
Så när jag gick ut sa hon bara vi ses omnga veckor. Har ju fått 50% godkänt av fk. Och GP from 17feb.

En emmaljunga sittvagn med mjuklift ska vi ha. Gillar Emmaljunga vagnarna. Eftersom vi har stor bil och jag är stark ;) så gör det inget att de är stor och tung.
Babyskydd med basenhet kommer vi hyra på ntf för 650kr/9mån.
Det som saknas och som måste inköpas är:
En tjockare filt, 1-2 tunnare som är bra att ha till bla att täcka för lite för solen i vagnen och sen typ som täcke på sommaren. Kommer inte på vad man kallar materialet men det är tunnt som typ en snuttefilt. :) Mjukliften samt en tunnare fin mössa att ha från början. Ev åxå lite mer kläder, inte för att det behövs men bara för att jag vill helt enkelt. :P Sen hoppas jag att svärfar vill köpa oss ett fårskinn så vi slipper den kostnaden. ;P (Lr jag vill välja ut ett men han kan få äran att betala ;) )
/K
Kom på en sak jag vii ha till spjälsängen som inte blivit köpt tidigare. Sånna här plattor som man kan använda till att höja huvudändan på spjälsängen. Vet inte alls vad de heter eller var jag hittar de men får väl börja med att kolla på barnenshus. Vägrar använda böcker igen, den här gången ska sängen höjas med klass. ;)
Jag har fått tid på spec.mödravården den 29feb kl09.00, så då får vi veta bla snittdag. :) Och sen fick jag papper från fk om att jag har en personlig handläggare ang min sjukskrivning. Hade jag ingen aning om att man får. Hon heter Stina och heter man det kan man väl inte vara mer än supersnäll. Så pass snäll att man godkänner även en heltidssjuksrivning. ;)
Ska ringa bm imorgon så får hon boka in tid hos läkaren, orkade inte ringa vc idag.
/K
Någon som har beställt från jollyroom.se ?
Har hittat lite som jag är sugen på att köpa men vet inte om det är en säker sida att beställa ifrån. :)
/K