Aprilbebis 2012
Godistroll:Har du någon koll om Bergs har öppet i helgen? Vi tänkte ta en tur dit isf. Hoppas verkligen för då har jag stora chanser att få köpa en helt ny Emmaljunga.
De har ju suveräna priser där, hittade deras hemsida./Kristina
De har ju suveräna priser där, hittade deras hemsida.Trots att jag gjort två snitt, första akut så gick allt väldigt smidigt ändå. Kunnig personal som stöttade och var coollugna själv. :) Efter första snittet for jag hem efter 3 dagar, ville inte va kvar där trots första barnet. Var ju sååå tråkigt. :P Andra snittet hem efter 2 dagar. De ville ju se att jag kunde gå själv och att jag kissade helt själv innan jag skulle hem. Det enda jag vill ha ändrat till detta snitt är att innan få ngt så jag inte blir så illamående direkt efter operationen. Väldigt ont i snittet har man ju alltid första tiden, men det är det ju värt. :)
/K
Idag blev det så att vi köpte en ny barnvagn. Blev en Emmaljunga classic sport fast med färgen Charleston som eg är citycrossens tyg. Den kostade 3700kr inkl fotsacken. Ingen liggdel köpt ännu vet inte vad jag vill ha ännu, mjuklift eller citykorg :) Den är i vitt läder med bruna detaljer. Skitsnygg just nu men får se när den börjar användas om man ångrar färgvalet. :P
/K
Jeansen tar jag när jag lämnar huset.
Annars har jag åxå vanliga mjukisbyxor som bara har mjuk mudd, både breda och de som hamnar under magen. Fungerar bra det åxå. 
Snacka om att tempen går upp snabbt för mig. Har sovit på soffan ett tag och skulle nu börja med korvstroganoffen. MEN då har karln lagt in korven i FRYSEN!!!!
Åhhhhhh snacka om att jag hetta och han (som är på jobbet) fick sig en redig utskällning! Nu är korven i micron för upptining men vad tusan mitt matschema stämmer ju som inte tidsmässigt längre.
Blev inte som jag planerat det och det är livsfarligt om ngn kommer ivägen för mina planer just nu, aningen kort stubin. 
/K