Aprilbebis 2012
Oliver min yngsta är född i aug så största delen av amningspeioden var när det ändå börja var kallt ute så då körde jag nog bara med sweatshirttröjor som döljde allt. Men nu är det ju sommar och man är mer avklädd. Och jag har aldrig själv tänkt på att offentlig amning skulle störa vissa då det är en nödvändighet att amma offentlig om man inte ska behöva stänga in sig totalt i hemmet.
Men testade nu med en vanlig sjal och säkerhetsnål och det fungerar ju galant. MEN ska sy en poncho iaf för nu vill jag ju åxå se om jag klarar att sy en för det verkar ju så enkelt. :P
Satte mig i soffan just och det kändes precis som världens krystvärk och att ungen var påväg ut. Men det var nog bara rejält värk i blygbenet för det gick över när jag ändra ställning. Men rädd hann jag bli,ingen unge ska ju ut nu ju. :P
Annars verkar ju tröttheten ha slagit in rejält, vill sova dygnet runt, är ungarna och alla måsten som håller igång mig.
/K
så ställde jag mig gladeligen på vågen ngn dag senare och hade tappat ung INGENTING! Då förstod jag att det kommer ta tid för "lilla"mig att gå ner till normalvikt. tur var väl att det var första ungen så jag kunde planera min dag hur jag ville, nu har man ju som två till som ska passas upp. :)