• Evli

Aprilbebis 2012

Maximumtaste: Åh då har vi samma dag :) Kul... Ska bli så spännande!
    hahaha jag har känt mig precis som du då,  vet inte var all energi kommit i från idag, städat och lagat mat tills mannen kom hem från jobb, snacka om att han blev överrumplad, sen en låååååång promenad tillsammans på det, och nu är det han som ligger o vilar :P

Vicki83: Vilket sammanträffande, vi bor med i Bifrost, så det vet jag mycket väl var det är ;) Samma som du född 83 :) Du hade ett barn sedan innan om jag förstod det rätt? Hur gammal är han/hon? 

• Evli

Hahaha JA eller hur:)
    Vilken förskola går din grabb på?
    Jo det stämmer en "liten" tjej på snart 9år:D

• Evli

Hej Alla :)

Gud va skönt Loppan79 du skrämdes verkligen...

Ja oroligt många med RUL 16:de jag ska med till Östra i Göteborg ;) Så vi kanske stöter på varandra NinneNanne.

Vickan 83
    Okej, skönt att ha närma :) Anledningen till att jag frågade är att jag är runt på en del förskolor o har dans (danslärare) bla. tolltorps förskola förra året, tänkte att jag kanske träffat på din lille kille :)
    Gud va skönt med en resa till solen, det hade inte suttit fel, men jag o sambon ska i allafall på SPA till helgen, lite lyx i vardagen :)
    Ja gud va roligt med en promenad kompis, alla mina vänner bor i Göteborg, så dem där spontan promenaderna är det inte gott om.... 

• Evli

Ja bild tråd hade varit kul,,,, finns det?

• Evli

Stackars er som mår så väldigt illa...
    Mitt illamående har droppat av lite till o från tills att nu i v.15+2 helt försvinna!
    Hoppas att det blir så för er med... jag saknar verkligen INTE dagarna med illamående o ulkningar :/
    Dock har jag dagar då jag iprincip inte känner några symptom alls o även det är läskigt, så på ett sätt kanske det är en liten tröst för er som mår illa?! Eller inte ;)

Jag har som sagt RUL den 16 Nov, och BF den 17 April...

• Evli

Har med försökt att känna men känner inget mer än livmodern som sträcker sig till naveln nu ungefär:)

• Evli

Tessssibell: Jag kände livmodern först i dag, har inte känt efter innan just för att det har verkat läskigt... men i dag vågade jag o kände en kant precis som Godistrollet skrev :) 
    Det är ingen fara att känna runt lite :)

Liteniapril: ja kan känna igen den ilningarna du pratar om, hade det för någon vecka sedan flera dagar, men har inte känt något sedan dess, tror inte att det är någon fara, eller jag hoppas inte det!

Dock har jag lite värk som kring livmodern, kommer o går lite, började för två dagar sedan.... Som när man inte "fisit" på ett tag eller bara varit nervös länge eller nått,  och blir öm i magen, men så är inte fallet Tungan ute 
    Någon som känner igen? 

• Evli

Förresten var på min underbara gravidyoga i dag :)
    Fick ett prov av Wiledas havandeskaps olja, har ni börjat smörja magen? När ska man annars börja med det? 

• Evli

Ja det där med RUL, det är det ända jag tänker på just nu! Låt allt var bra... 

tycker heller inte jag att jag har växt dem sista två veckorna heller inte, så mycket gravsymptom som tidigare, och så känner jag inte Bebisen, Så lite nojig är man allt att dem inte ska hitta bebis eller att den inte lever!

Usch läskigt med sådana historier :/ 

Svar på tråden Aprilbebis 2012