• Evli

Aprilbebis 2012

Thelma08 jo exakt så, tungt o obehagligt! Har även svärta att hosta nysa det gör väldigt ont då:( är det magen som börjar bli tung?

• Evli
    HEEEEEEJ!

Vilken UNDERBAR dag, i dag gjorde vi vårt RUL, säger bara woooow ville aldrig gå där i från, såååå söt bebis som rörde sig, smacka med munnen och klia sig i ansiktet, kunde t.o.m räkna bebbens tår, trodde aldrig att man skullle så allt så tydligt <3 Fantastiskt....

Allt såg fint ut,  och vi blev bak flyttade hela 10 dagar, så 7 April i stället för 17:de :D yeeey.

sen fick vi se både en fin fin snopp o en pung så det verkar inte vara någon tvekan om att det är en liten kille vi väntar på <3 vi kan inte vara lyckligare!!!!

Verkar vara en helt del små pojkar som gett sig till känna i dag...

Var med på RUL på Östra, var några par som liksom oss kom ut i STORA leenden, härligt <3

Svävat på moln hela dagen!

Lycka till alla andra som har RUL kvar.... 
  • Evli

ja gud namn är inte det lättaste, vi har fastnat på M namn.

Malte
    Mille
    Melwin
    Wilgot

Tjej namn på E är Elsa min favorit helt klart, väldigt gulligt namn! hade det på tjej listan men eftersom vi väntar på en liten kille så blir det inte det, denna gången ;)

Vagn då Hur tänker ni där?
    Det är verkligen en hel djungel....

• Evli

Ninnenanne det där med att inte kunna sova känner jag verkligen igen... Sååå sjukt jobbigt att ligga vaken flera gånger varje natt, UTAN bebis:/
    Hoppas du somnat om, själv ska jag ta mig till jobb nu! Gaaaah

• Evli

Blä fick precis penicillin för en bihålsinflammation, inte alls roligt! Så nu ska jag egentligen ligga i sängen och vila, men blev fast med papper för mitt företag i stället, är mitt första år med FA-skatt sedel, och börjar nu bekymra mig över hur dem kommer att räkna på det när jag går hem?! Någon som vet?

En sak som är mysig är i allafall hur den lille sprattlar till ordentligt varje gång jag hostar till, kan inte låta bli att fnissa, även om det kanske inte är så shysst att skrämma den lille titt som tätt... :D 

• Evli

Någon mer än jag som börjat få ont i fötterna?
    Det värker under mina fötter väldigt snabbt efter att jag stått ett tag... :/

Jag känner med bebisen lite olika från dag till dag, i dag har jag känt honom flera gånger, annars är det mest på kvällen när jag börjat varva ner, tror som någon skrev att man missar många rörelser när man har fokus på annat.

För någon kväll sedan kände min sambo en ordentlig kick medan jag hade siktet inställt på tv:n och "missade" allt. Konstigt!

• Evli

Har ett obehagligt sug i magen och illamående som ligger över mig, är hungrig men inte alls sugen på något :/
    Va gör man?
    Så jobbigt!

Grattis alla små pojkar, verkar verkligen bli en pojkmånad i April :D 

• Evli

Känner med min puls tydligt, särskilt vid läggdags... Känns mest i magen! I bland undrar jag om det är min eller lillens...
    Har börjat få rejäla kickar, och nu syns det även utanpå magen! Nästan lite väl obehagligt när han får in allt för hårda sprakar, känns läskigt på något sätt! Men man vänjer väl sig...
    När jag suttit en del får jag ont i mina revben, nedre kanten, har som blåmärke nu! Är väldigt liten på överkroppen kanske därför?! Någon som känner igen sig?

• Evli

ja jag vill med ha tips på lätta vagnar, då vi bor på andra våning utan hiss, och jag vill helst inte parkera vagnen i barn vagnsrummet som för övrigt är på andra sidan gården:/

Tänkte kika runt lite snart och hoppas på att de vagnar man gillar finns på mellandags rean :D 

• Evli

Vicki 83, vi har med pratat om Melwin fast med ett v då, tycker det är så himla fint!
    Men även Mille och Malte är namn på listan, men precis som du skriver så får det väl ge sig när den lille väl tittar ut :D
    Hoppas allt är bra med dig så långt i graviditeten :) Är så imponerad av dem som har barn sedan innan o är gravida, *phu* Har ju bara min bonusdotter varannan veckan och hon är 9, klara sig mest själv!

Håll i hatten idag, det tänker i allafall jag göra.

//Evelina 

Svar på tråden Aprilbebis 2012