• Ljushuvudet

Aprilbebis 2012

Finns det några som har lust att följas åt mot målet bebis i april 2012

Fick plus idag på cb och beräknat förlossningsdatum 20/4-2012

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 00:18
    Kanske dags att uppdatera TS med, jag fick ju missfall den 17/8 tyvärr så jag är inte med i tråden längre. Om ni vill ha något länkat en BF-tråd eller bildtråd så får ni hojta till så lägger jag in det åt er.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 17:46
    Hittade er BF-tråd, jag lägger in den i trådstarten åt er

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m60499861-1.html
  • Svar på tråden Aprilbebis 2012
  • aprilmamma44
    Saga90 skrev 2011-08-09 10:00:56 följande:
    Tack så mycket och grattis allihopa! Vad kul att vi redan är några stycken här:) Alexaa: haha ja men det blir ju när det blir, huvudsaken är att det är ett friskt välkommet barn. Känns som att det ät först nu man börjat fatta att man faktiskt är på tjocken ;) var i bor du ungefär?:)
    Jag har en del symtom, molvärk, svagt illamående och halsbränna..så jag tror faktiskt på det=)hihi ajg bor i skåne, du då??
    SamhainSally skrev 2011-08-09 10:41:13 följande:
    Hej!
    Jag plussade idag, bf 7/4. Hade oxå mf i april. Hur var ditt mf om man får fråga? Mitt foster var friskt, det gick hål i fostersäcken och vattnet rann ut. Fick genomgå en lång och skitjobbig process. Det var ju bra att det var friskt, samtidigt känns det j-ligt onödigt att mista det då.
    Kram och lycka till!{#emotions_dlg.flower}
    Hej!! Grattis!!! Jag hade ett såkallat MA. Bebis död i v 8 men jag fick inget veta förräns v 12 då jag fick en minimal blödning och gjorde ett VUL. Behandlades med abortpiller två gånger innan allt kommit ut...
    lider med dig vännen...men nu ska vi blicka framåt och längta tills april=) Var i landet bor du?? kramar
  • aprilmamma44
    NINACRT skrev 2011-08-09 12:00:00 följande:
    Hej på er!
    Jag tog ett (sticka) test idag och fick ett tydligt men ändå svagt streck. Vågar inte hurra än, men i helgen tar jag ett CB test och uppdaterar er. Är bara på ÄL +12. När plussade ni?
    Håller tummarna=) jag plussade på 3 olika test igår, ÄL+ 12...fick svagt på testlagret redan ÄL+11...testade med CB ägglossningstest och har räknat mitt BF efter ÄL
  • NINACRT

Alexaa, när har du bf? Jag fick det till 19 april, men mins har varit oregelbunden senaste månaderna så lite svårt att räkna men får 19 april om jag räknar på några olika sätt.  När du skriver svagt, var det så vagt att du fick kämpa lite för att se eller att man tydligt såg ett svagt streck ? På min såg man tydligt ett streck, men hälfen så mörkt som det översta.

• aprilmamma44
    NINACRT skrev 2011-08-09 16:15:48 följande:

Alexaa, när har du bf? Jag fick det till 19 april, men mins har varit oregelbunden senaste månaderna så lite svårt att räkna men får 19 april om jag räknar på några olika sätt.  När du skriver svagt, var det så vagt att du fick kämpa lite för att se eller att man tydligt såg ett svagt streck ? På min såg man tydligt ett streck, men hälfen så mörkt som det översta.

BF 17/4 som det ser ut nu=) Jag såg det utan att vända och vrida på testet...min sambo såg det också utan problem. Har du ingen bild????
  • NINACRT

tyvärr inte, tog det imorse före jobbet och typiskt nog så var minneskortet fullt på mobilen så kunde inte fota (ville inte radera bilder..). Jag behövde inte heller vrida eller vända... men det kom inte på en sekund. Så hann ge upp hoppet men sen såg jag efteråt och fick ett leende. har du bild?? Och grattisssss!

• aprilmamma44

soim det översta ungefär=) e inte min bild men så såg det ut ungefär!

• NINACRT

wow , då var det verkligen positivt! det stod att om strecket är svagare så ska man ta ett nytt test efter 48h... men jag orkar inte vänta!

• SamhainSally
    aprilmamma44 skrev 2011-08-09 15:55:25 följande:
    Jag har en del symtom, molvärk, svagt illamående och halsbränna..så jag tror faktiskt på det=)hihi ajg bor i skåne, du då??
    SamhainSally skrev 2011-08-09 10:41:13 följande:
    Hej!
    Jag plussade idag, bf 7/4. Hade oxå mf i april. Hur var ditt mf om man får fråga? Mitt foster var friskt, det gick hål i fostersäcken och vattnet rann ut. Fick genomgå en lång och skitjobbig process. Det var ju bra att det var friskt, samtidigt känns det j-ligt onödigt att mista det då.
    Kram och lycka till!{#emotions_dlg.flower}
    Hej!! Grattis!!! Jag hade ett såkallat MA. Bebis död i v 8 men jag fick inget veta förräns v 12 då jag fick en minimal blödning och gjorde ett VUL. Behandlades med abortpiller två gånger innan allt kommit ut...
    lider med dig vännen...men nu ska vi blicka framåt och längta tills april=) Var i landet bor du?? kramar
    Hej Alexaa!
    Tack för att du delade med dig.
    Jag bor i Linköping.
Svar på tråden Aprilbebis 2012