Inlägg från: pusskalas |Visa alla inlägg
  • pusskalas

Regelbunda värkar som avtar??? :(

RedTopaz skrev 2011-08-21 20:39:15 följande:
    Jag fick en babyshower idag, jag blev så sjukt förvånad att jag bara gapade... Underbara vänner som förstår en vän i nöd!!
    men va mysigt!!
  • pusskalas
    {#emotions_dlg.flower} "Medlemslista" {#emotions_dlg.flower}

ÖnskarHoppas: Jag heter Ulrika, är 34 år, bor i Uppsala med min man och en dotter på 3 år och väntar nu 2a barnet. BF 31/8 enligt UL.

Saranen: Jag heter Sara, är snart 27 år, bor strax utanför Uppsala med min make och 2 katter. Väntar första barnet. BF 10/9 enligt RUL.

CarolinaloveTobias: Jag heter Carolina, 21 år, Bor i Dalsland med min sambo & hund =) Väntar första barnet Bf 25/8 enligt UL.

pusskalas: Josefine heter jag, 24 år. Bosatt i ett hus i Örebro med min kille Stefan o våran son Wille 17 månader. Väntar nu andra barnet, bf 6/9

BlueTopaz (BT): Karin, 31år, bor i villa i Järfälla som är en norrförort till Sthlm. Gift med Tomas som jag har Leo snart 6år och Noa 2,5år med. Pojken i magen är beräknad till 27/8.

Birgers: Jag heter Frida, snart 32år och bor i Göteborg tillsammans med min sambo Mattias och dotter My på 2år och 4mån. Väntar nu andra barnet. Bf 22/8.. ehhh imorgon;)
  • pusskalas

För mig är det fortfarande lugnt... Har haft mkt sd idag men inget mer. Nu är jag så trött! Går o kramar kudden nu. Gonatt på er allihopa! Hoppas ni får en natt med värkar o bebis! Kram kram

• pusskalas

God morgon alla! Har verkligen inget roligt att berätta!

Har ni?

• pusskalas

stackars er som har så ont utan att det leder nånsans:( eller de gör de väl men jobbigt att de går långsamt!!
    har fortfarande mkt sd men dom gör inge ont....
    2 veckor kvar till bf så de kan ju dröja tyvärr :((((

jag är såååå trött, skavila en stund.Pasar på när sambon sluta tidigt idag :D GGÖÖÖTTTT!!!!

kram på er

• pusskalas
    {#emotions_dlg.flower} "Medlemslista" {#emotions_dlg.flower}

ÖnskarHoppas: Jag heter Ulrika, är 34 år, bor i Uppsala med min man och en dotter på 3 år och väntar nu 2a barnet. BF 31/8 enligt UL.

Saranen: Jag heter Sara, är snart 27 år, bor strax utanför Uppsala med min make och 2 katter. Väntar första barnet. BF 10/9 enligt RUL.

CarolinaloveTobias: Jag heter Carolina, 21 år, Bor i Dalsland med min sambo & hund =) Väntar första barnet Bf 25/8 enligt UL.

pusskalas: Josefine heter jag, 24 år. Bosatt i ett hus i Örebro med min kille Stefan o våran son Wille 17 månader. Väntar nu andra barnet, bf 6/9

BlueTopaz (BT): Karin, 31år, bor i villa i Järfälla som är en norrförort till Sthlm. Gift med Tomas som jag har Leo snart 6år och Noa 2,5år med. Pojken i magen är beräknad till 27/8.

Birgers: Jag heter Frida, snart 32år och bor i Göteborg tillsammans med min sambo Mattias och dotter My på 2år och 4mån. Väntar nu andra barnet. Bf 22/8.. ehhh imorgon;)

Mlic: Ämeli heter jag, snart 27 år och bor i Kumla (utanför örebro), nyinflyttad i ett radhus med min sambo Patrik och våran son Mio på snart 3 år. Beräknat BF datum är 5/9 men har bestämt att hon ska ut minst 9 dagar innan för jag gick över 9 dagar med sonen=)

Maloma: Heter Malin, bor utanför Göteborg med sambo, son som blir 3 i november o 2 katter. BF idag 22e. Sonen kom på BF o värkarna började kvällen innan, så vi har antagit att denna ska komma innan. Är fl sedan 15e och vilar mest.
  • pusskalas

Oj,  verkar va på g för nån?? Spännande...!!! Hoppas de så de händer nåt i denna tråden :D

Ulrika, va härligt de lät me piff.. DET är lyx för mig!!! Brukaroxå göra det då och då o mår mycket bra efter det!! Kanske oxå borde satsa på det nu... iaf måla tånaglarna HHAHHAHA...

Hos mig är det LUUUUUUUUUUGGGGGGNNNNNT!!

• pusskalas
    ÖnskarHoppas skrev 2011-08-22 18:53:00 följande:
    Jag känner mig fräsch och alldeles mjuk och len. Måla tårna orkar jag inte. Når dem inte ju. Min kompis fick bannor på förlossningen för att hon hade nagellack. Tydligen vill dem kunna se på naglarna om man syresätter sig om nåt händer. Hade aldrig hört om det innan. Tror jag hade målade tånaglar när jag födde sist och ingen sa nåt. Fast dem kanske insåg att jag hade slagit dem om dem gnällt. Var liksom lite less på allt då.
    hahah är de sant.. jag hade nog målade naglar sist oxå.. har typ alltid det:D
    nä de börjar bli svårt att nå, men ska man va fin så :D
  • pusskalas

Vet ni va jag brukar göra som känns riktigt lyx.. Först fotbad, denna sommar har jag kört på kallvatten eftersom jag varit så varm.. Sen filar jag fötterna o smörjer in don....o sen målar tånaglarna i nån snygg färg. Det är lyx för mig!!! Kanske ska göra de ikväll:D

• pusskalas

Jag är så fruktansvärt osugen på att ha sex... Men va fasen. Sätter de igång så är det absolut värt det. Men fort ska det gå isf. Hahahaha

Svar på tråden Regelbunda värkar som avtar??? :(