Inlägg från: pusskalas |Visa alla inlägg
  • pusskalas

Regelbunda värkar som avtar??? :(

Carolinalovetobias skrev 2011-08-23 21:34:30 följande:
    Oj nu gick vattnet.. =)
    NÄHÄ NÄHÄ ?????????????????????????????????????????
  • pusskalas

men guuuud va spännande! de måste ju varit vattnet som gått!
    :D Snart får du träffa bäääbis :)

• pusskalas

jag är oxå aviiiis!!! Men glad för din skull carolina SÅKLART!! Håller tummarna nu!!

• pusskalas
    Siie skrev 2011-08-23 22:20:20 följande:
    Mm väldigt spännande :)

Men tyvärr gör dom väl inget på fl förrän värkarna kommit igång, om inte bebis bajsat eller så i vattnet.. Har en kompis vars vatten gick och hon gick gå hela 2,5 dagar innan de satte igång henne.. En annan vars vatten var grönt fick åka in till fl, men de satte aldrig igång henne utan efter 20 timmar satte det igång.. Så jag hoppas att värkarna kommer igång för dig Carolina..

När jag födde dottern kom värkarna efter ca 10-15 min efter vattnet gick och 6 timmar senare var hon ute :)
    tänk vad olika det är!!
  • pusskalas

Önskar dig all lycka Carolina!!!!!!

• pusskalas

jag har haft en jättejobbig natt!!!! Inga värkar eller så, men ont i fogarna.. har varit uppe varannan timme (typ) o kissat... vaknat tusen gånger känns de som.. :(

• pusskalas

Här händer det absolut ingenting... Därav min dåliga uppdatering... Har verkligen ingenting att skriva... Bara jag som känner mig helt deprimerad?

• pusskalas

Det låter härligt! Man mår
    Verkligen bättre när man unnar sig själv lyx:)

• pusskalas

Go kväll tjejer:) idag har de varit en riktig deppig dag för mig! Men nu känns de lite bättre... Har ju inte känt nåt på flera dar, men nu ikväll har jag faktiskt lite mensvärk. Alltid något;) går väl antagligen över snart men ändå....

Lycka till inatt allihop hoppas ni får bebis! Ulrika du verkar ju nära nu med blödningar o onda sd! Håller tummarna!!!!!

Kram kram

Svar på tråden Regelbunda värkar som avtar??? :(