Regelbunda värkar som avtar??? :(
oj va ni kämpar med era krämpor allihopa!!! Det låter ju nära för er tycker jag :D Hoppas de händer nåt inatt då!!!!! Här är de luuuugnt..har legat inne o slappat heeeeela dan idag. Riktigt skönt faktiskt!
oj va ni kämpar med era krämpor allihopa!!! Det låter ju nära för er tycker jag :D Hoppas de händer nåt inatt då!!!!! Här är de luuuugnt..har legat inne o slappat heeeeela dan idag. Riktigt skönt faktiskt!
Go morron på er!! Jag har sovit hyffsat.. Vaknar oxå o e halvt bortdomnad överallt känns de som:( mindre skönt. Men inga värkar. Knappt sd.
Min slemmis vet jag inte om den släppt. Med min son märkte jag aldrig när den släppte.. Har mkt flytningar som jag oxå hade med sonen på slutet.
Kram på er o ha en fin dag!
Vet faktiskt inte varför jag domnar... Jag lägger mig I en viss ställning när jag går o lägger mig o kan vakna efter flera timmar o ligga kvar exakt så som jag la mig (eftersom jag är så otroligt osmidig) så jag inbillar mig att det är därför o för att jag är så tung... Men jag vet egentligen inte.
jag vet inte riktigt va jag är sugen på att göra idag... Antingen bara va hemma o slöa eller så kanske man ska hitta på nåt.. Får se va de blir... Just nu ligger jag i soffan o ser på nyheterna... Kul va:)
vi va ute lite på stan förut, käka lite o kolla runt.
Vi ska oxå på lite festligheter snart.Kan nog bli skoj..kanske sätter igång nåt vem vet .D
ha en trevlig kväll alla !!!
shit vilken partyprinsessa jag är.. har partat fram till NU!!! Haha! Men nu är jag slut.. ska bli skönt att krama kudden!
Vi vet inte heller va de blir för kön... har inga känslor på va de kan va... ibland känns de som en tjej, ibland kille.. just nu känns de som en kille.. men de kan ändras när som helst.
Förra grav var jag säker på en tjej men ut kom ju en liten grabb! :) Men det är såååå spännande tycker jag!! Vill så gärna veta vem de är som ligger där inne o jävlas ;) hihih...
Känner du nån skillnad från förra grav Ulrika?
Jag mådde mkt mer illa förra gången, blev mkt större förra gången, mkt större magen. Hade hormonrand med förra men inte nu. Har JÄVLIGARE O HEMSKARE humör denna gången.. hahauuuuuuuusch!
Men annars är de väl rätt likt. :)
Hoppas ni får en natt med smärta o att vi inte hörs imorn. :D hahaha låter ju väldigt otrevligt, men ni fattar va jag menar ;)
Kram på er!
Hej på er!!!! Lugnt natt med massa sömn här... Har mkt sammandragningar men dom gör Inge ont alls... Hur går de med propparna för er;)
Jag har en väldigt vild o livlig bebis idag.. Känns som den försöker ta sig ut, fast inte neråt utan åt alla andra håll... Tänk om den inte fattar vart sen ska ut :D
jag vågar inte heller den där oljegrejen men har absolut funderat på de.. jag har inte gett mig på några knep förrutom att röra mig... klippa gräset, promenader osv...
jag har ju ändå 2 veckor kvar till bf så de är ju inte säkert bebisen är redo alls,..(vilket jag inte ens vill tänka på)
Jag vet inte vad som hänt med mig men känner mig mkt lugnare. Jag menar, jag tänker mer att bebis får komma när bebis är redo. För några dagar sedan stod jag knappt ut o ville bara ha ut bebis NU NU NU!
Men oj va jag längtar!!! Tänker på när det är dags på riktigt o man ligger där med dödsångest för man har så ont... det är dax att krysta o ut kommer den lilla lilla männinskan som man så länge har väntat på! Ååååå så underbart! Va jag längtar!! :D
Undrar vad det är, undrar hur stor den är, undrar va den har för färg på håret, undrar om den kommer skrika högt, undrar vem den kommer va lik!
OJJJ Nu längtar jag ännu mer.. hihihihiihhi
Välkommen! Kul med en till här!! :)
Ja det är tur att vi har varann verkligen... Man får gnälla o bli förstådd!!
Ja just nu verkar det va ulrika som har mest ont..jag känner mig som sagt inte ens gravid längre.. hahha..
några sd men dom gör allt annat än ont. HMMMMmmm............
vad ska vi hitta på brudar??
hej tjejer!!
Får man joina er o gnälla lite?
Är i v 38 nu och har haft rent ut åt sagt vidriga förvärkar i snart 2v. Sover som en kratta och orkar därmed ingenting. Ett ständigt tryck neråt och riktigt onda förvärkar från och till hela dygnen....men inget mer. Kan det inte hända något??? Blir ju galen och grinig av att aldrig få vila.