Inlägg från: pusskalas |Visa alla inlägg
  • pusskalas

Regelbunda värkar som avtar??? :(

Åh massa grattis till dig!!!!!!! Va underbart:) ja snart....snaaaaart får vi oxå berätta nyheten.. :)

• pusskalas

här händer det ingenting alls.. har gett upp igen. Jag ska inte ha barn längre ... haha :D
    Var helt deprimerad imorse o bara grät o grät för jag va så trött osv.. riktigt synd va de om mig ! haha
    sen gick jag o la mig med sonen efter lunch. Vi sov i 2 timmar sen vart jag mkt gladare.. har varit ute o klippt gräset, fixat o grejat hela eftermiddan.. NU är jag helt totalt slut o har ont i hela kroppen.. de e priset man får betala när man är aktiv..
    men snart kommer mannen hem från jobbet o då blir allt mkt enklare.

har inte haft en endaste känning idag.. inte en enda.
    men jag har ju ändå gett upp så de gör ju inget ;)

ÖnskarHoppas: Hoppas de hinner sättas igång av sig själv så du slipper bli igångsatt.. vet en kompis hade för lite fostervatten oxå men hon vart igångsatt... Men de är väl alltid skönast om de kommer igång av sig självt.

BlueTopaz: Usch har du de så illa med foglossning.. de måste va jobbigt.. jag känner bara av lite om jag rört mig för mkt.. som typ nu.. de låter ju som de är nära iaf med så mkt värkar o tryck. Vilken vecka är du i?

jag håller tummarna för alla er!!!!!!!!!!

• pusskalas

Beklagar verkligen!! Fy vilken hemsk sjukdom!!! O så ung :(
    Förlorade min farfar i cancer denna sommaren. Har oxå varit jäkligt tufft!

• pusskalas

blev lite nojig nu..efter det du ÖnskarHoppas beskrev om att din bebis va lugnare... När jag tänker efter så vettesjutton om jag ens känt bebisen idag! Kanske nån enstaka gång men absolut inte som vanligt... den har varit lugn flera dagar men det kanske är så på slutet?
    Jag ska ju till BM imorn så jag får väl fråga henne då.

• pusskalas

HAHAHAH roligt att få skratta lite såhär på morgonkvisten!! HAHA :D

Jag har nog sovit som en bajskorv inatt då! Inte pga värkar eller nåt sånt såklart! Ont på alla andra vis bara....jävla skit,
    Jag känner verkligen ingenting, tror det kommer dröja för mig. Känner de verkligen på mig... jag ärju faktiskt bara i v 38 så de är ju verkligen inte säkert den kommer ut än.... på.....flera.......veckor.................
    Men de kändes verkligen som det var på g... men men...

Idag ska jag till BM.Jag ska gråta!!!!! O verkligen beklaga mig.. som en riktig gravidmupp!

• pusskalas

Lycka till sen önskarhoppas!!!!!!

• pusskalas
    ÖnskarHoppas skrev 2011-08-17 08:40:20 följande:
    Vecka 39 idag förresten!
    då är jag precis en vecka efter dig=)
  • pusskalas
    ÖnskarHoppas skrev 2011-08-17 09:02:44 följande:
    Det är hemskt när människor dör mitt i livet! Jag tyckte det var tidigt när min morbror avled av canser vid 65 och min svärmor av samma orsak vid 67 till och med. Känns som om det fanns så mycket mer att göra. Man SKA verkligen ta vara på det man har medans man har chansen hur klyschigt det än kan låta!
    ja usch alldeles för tidigt för dom med. Livet är så orättvist!
    Håller med, man ska ta vara på livet o alla nära.

Hoppas de går bra för er hos BM idag! jag känner mig riktigt nervööööös.. jag vet inte varför.. men de är alltid lite pirrigt att gå dit, men kul :D

Hörs sen, uppdatera hur det går!!
    Pöss!
  • pusskalas

har varit hos bm nu..de gick bra.. bebisen mådde bra o jag mådde bra.
    Jag är så knäpp....jag kan inte gnälla...jag går dit o säger att allt är finfint o mår bara bra! så typiskt mig...haha..men min bm är så glad o go så man kan inte va annat än glad när man ärdär..
    Hon kände iaf att bebisen låg väldigt långt ner o jag berättade att jag har mkt förvärkar.
    Hon trodde iaf nte att jag skulle gå över men dom kan ju aldrig veta :)

Hur känner ni er nu då?

• pusskalas

men åå va mysigt de lät!! Nu blev jag allt avvvvviiis :)
    ha de så mysigt me lillbebben!!

Svar på tråden Regelbunda värkar som avtar??? :(