Jag gar mest till John Lewis för att det ligger en inte sa langt fran där jag bor och för att jag inte vet var jag ska ga annars... (har mest bara sett sma designbutiker här runt omkring som definitivt är ännu dyrare!) De har deras eget märke ocksa som inte är sa dyrt. 
LillWilden: du har ju fortfarande ganska god tid pa dig, sa tror inte du behöver känna dig stressad! (som jag skrev tidigare sa har vi inte köpt nagonting än förutom lite kläder, i värsta fall är det tydligen 6 veckors leveranstid pa vagn, men ofta 5 dagar, hos JL i alla fall)
Zalia skrev 2012-01-26 15:54:27 följande:
Jo, John Lewis är dyra, men vagnen vi ville ha (iCandy Cherry) kostade lika mycket på alla ställen vi kollade (och kan inte köpas online) så det fick bli John Lewis som var närmast. De råkade skicka med fel car seat adaptors så de skickade hit en kille från affären att byta dem, snällt av dem.
Annars har vi köpt det mesta online där det varit billigast... Och skötbord från ikea. Vagnen är helt klart det dyraste vi köpt!
Jag stod ocksa och tittade pa iCandy idag! Annars verkar precis varenda människa i London ha Bugaboo, men jag vet inte... Tycker de ser sa laga ut, och att Cameleonen är sa stor, men att Bee nästan ser för liten ut. iCandy verkade vara en bra kompromiss. (tittade pa "Peach", den som har höj- och sänkbart handtag)
 Annars skulle jag gärna köpa en begagnad vagn om jag hittar nagon.