Protea: jag har BF den 15e mars, så våra bebisar kommer ungefär samtidigt! Hoppas allt kommer att gå bra den 29e februari för dig! Och din bebis kommer alltså att fylla år på skottdagen, vad kul! 
Zalia: jag tror inte hel ler att vi kommer att köpa någon baby monitor, och jag har faktiskt bestämt mig för att inte köpa någon steriliseringsmaskin heller. Vårt kök är inte så stort så känns inte som jag har någon plats, sedan tänker jag att jag förhoppningsvis kommer att kunna amma + att man kan väl koka nappflaskor, borde väl få samma resultat? 
LillWilden: jag förstår precis hur du tänker med det där med namn, jag tycker också det känns jätteprivat och vill inte heller få veta om någon tycker de namn vi har funderat på är fula eller så...Jag brukar bara säga att vi inte har bestämt oss, vilket är sant, sedan brukar folk inte direkt insistera....
Är det någon som har gått någon hypnobirthing-kurs? Det är flera par på vår NCT-kurst som ska gå, så nu funderar jag också på att anmäla mig, men det står ibland att man helst ska gå minst 8 veckor innan beräknad förlossning, och vi har bara en månad kvar nu. (herregud, bara en månad, och vi har knappt köpt någonting till bebisen än, bara lite kläder!!!)