Inlägg från: PrimitivMan |Visa alla inlägg
  • PrimitivMan

Trash-tråden

Jag försöker undvika att behöva komma igång att fylla i min tidrapport (som är 3 veckor över tiden). Lika tråkigt det.

Man kanske skulle skriva något obscent eller hitta på något att reta upp FL moraltanterna om. hmm.

• PrimitivMan
    Agridulce skrev 2011-12-20 13:31:48 följande:
    Skriva nåt obscent? Till skillnad mot det du brukar skriva????
    Ja precis. Jag är ju så städad och ordentlig i vanliga fall.
  • PrimitivMan
    Yoyna skrev 2011-12-20 14:19:47 följande:
    Jag väldigt o-obscen idag (i skarp kontrast till hur jag brukar vara.. ). Bakar å fixar hemma inför traditionell julklappaskväll med kompisgäng. 8 vuxna, 8 barn... Kan bara sluta i kaos!

Men feel free att tända min dag!

Hej Agri baby, hur mår du?

Hej PM å Arrow!
    Låter som akut brist på obscenitet. Bara tanken på 8 barn kan få vem som helst att bli frigid .

Fast bakning kan ju vara lite sexigt. Speciellt knådning och beroende på vad man knådar. fast nu skall jag hålla mig ifrån massa blliga ordvitsar.
  • PrimitivMan
    och skrev 2011-12-20 15:26:18 följande:
    Du gillar också deg? Som Aynrand?
    På vilket sätt gillar Aynrand deg? Är lite osäker på om jag vill veta . Tror att jag nämnt det här med hur jag gör hålkakor dock. Är det något i samma stil?

Annars föredrar jag att knåda ett par skinkor framför att knåda deg dock.
  • PrimitivMan
    och skrev 2011-12-20 16:22:20 följande:
    Tja, jag skulle ju inte vilja äta något som A har bakat. Då känns din variant liite mer hygienisk.
    Aha han tillsätter extra ingredienser i degen ? Fast jag trodde inte du hade något emot att svälja. Fast det är kanske som med sprit i choklad. Gillar båda men föredrar dem separerade och inte tillsammans.
  • PrimitivMan
    Driftwood skrev 2011-12-20 20:52:20 följande:
    Det håller jag med om

Han hade också härlig distans till det mesta
    Som dne här tex
    ">

• PrimitivMan
    och skrev 2011-12-20 21:13:40 följande:
    Äsch, han skrev ju låtar varje gång han var förbannad, han hade väl kommit i bråk med en feminist den dagen.

Den här är rätt kul annars:

">

" target="_blank">

hehe ja. Bästa svaret på "busringning"
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2011-12-21 09:53:25 följande:
    Fast jag måste erkänna att mitt spontana svar faktiskt var: Strumbyxor? När det finns stayups.
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-21 12:49:56 följande:
    Såklart, det är redan givet

Ska testa två olika recept, Arlas och Leilas. Leila är lite kinky tycker jag.
    Sedan ska jag testa lite olika smaksättningar.  
    Det är något som jag alltid tänkt också. Att Leila är lite kinky. Tror att Tina också är lite småkinky för att inte tala om Nigella

Har annars ett recept på Chokladfudge(är väl eg mest vanlig kola) som jag brukar göra:

3 dl råsocker
    1 dl ljus sirap
    3 msk kakao
    2 dl vispgrädde
    2 msk flytande margarin
    2 tsk vaniljsocker

Blanda råsocker, sirap,kakao och grädde. Koka upp tills 115 grader (skall kuna formas till en kula). Tillsätt matfett och vaniljsocker. Ta kastrullen från värmen och rör kraftigt i minst 5 min. Häl upp smeten i en form med bakplåtspapper ca 20x20cm. Låt stelna. Skär i fyrkantiga bitar.
Svar på tråden Trash-tråden